• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha A4000 sampler te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

yvobogers

Nieuwkomer
Te koop, prijs is onderhandelbaar:

Yamaha A4000 sampler, 128 MB (!) geheugen, 8GB harddisk, 10 sample CD's, in de doos, handleiding erbij. Weg wegens overcompleet.

Is alleen thuis gebruikt en werkend te zien in Breda. Over de prijs valt te onderhandelen. Ruilen voor iets anders is ook bespreekbaar.

Ik heb ook de Adaptec U2W2940 SCSI kaart, ja die ene die nooit ergens te vinden is. Let op deze kaart moet in een ISA slot ! Die wil ik er ook bij doen, SCSI-kabel ook.

Echt een relaxte deal - het is lastig om geheugen, harddisk en SCSI kaart te vinden waarmee dit apparaat samenwerkt en je kan het d'r allemaal bij krijgen, maar: BEL !

Yvo 06-11375808

Attachments

• a4k.jpg
    a4k.jpg
    28,4 KB · Bekeken: 61
Yamaha A4000 sampler

Yamaha A4000 sampler

oh en ruilen mag ook; ik ben nog op zoek naar:

- drumcomputers
- 19" multi-fx
- vette pedaaltjes
- TFT scherm
- roland alpha juno 2
- goeie microfoon
- patchbays
- verzin iets anders ...

Mazlz
Yvo

Richtprijs 450 euro

Geruild

Geruild

Sampler is weg, in goede handen bij een ander forumlid.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back