[Korg Electribe A/R 99 euro NIEUW]

C738

Meubilair
www.feedback.nl en dan effe checken onder winkeldochters, toetsen, 2e pagina.
Ze staan niet onder de normale korg sectie!!!

Mocht hier al een thread over zijn (die ik effe niet zo snel kon vinden) dan gooi um maar op slot.

-C-

ik heb deze post een paar keer geedit omdat ik niet volledig was met waar je ze kon vinden etc.

da's wel goedkoop. Die S blijft er helaas nog ff te veel euro's boven hangen.

Net gebeld. ER is op, van de EA hadden ze er nog 1 (niet besteld dus jongens/meisjes: bellen !). Er komen geen nieuwe meer binnen.

damn, die dingen zakken écht heel snel en hard in prijs...

of dit goed of slecht is...?

ligt er denk ik aan hoeveel je er hebt:
:(
maar aan de andere kant gun ik iedereen ook zo'n ding dus ...
:okdan:

De 2de hands prijzen leiden niet onder een aktietje van 1 muziekzaak. 150 euro 2de hands is nog steeds redelijk.
Dat gezeik hebbem we ook ff gehad met de DX-200. Dan krijgen we straks weer van die zielige reacties als, oja, die vraagt 150 euro, terwijl ze nieuw bij feedback 100 euro waren. Feedback dumpt er gewoon ff een zooitje om er van af te zijn. Klaar uit. In andere zaken betaal je normale prijzen.

Origineel geplaatst door sander
De 2de hands prijzen leiden niet onder een aktietje van 1 muziekzaak. 150 euro 2de hands is nog steeds redelijk.
Dat gezeik hebbem we ook ff gehad met de DX-200. Dan krijgen we straks weer van die zielige reacties als, oja, die vraagt 150 euro, terwijl ze nieuw bij feedback 100 euro waren. Feedback dumpt er gewoon ff een zooitje om er van af te zijn. Klaar uit. In andere zaken betaal je normale prijzen.

niet helemaal waar. Welliswaar niet voor die 100 euro dump prijs, maar de EA's/ER's mk2 zijn zowel bij musicstore, thomann een tijd voor...hoeveel was het, 175 euro?, aangeprezen. Daarna was er nog een Nederlandse shop die ze voor 150 euro wegdeed.

Dus 't is niet alleen feedback geweest. Zou jij ze nog 2e hands kopen voor 150-175?

Eerlijk gezegd vindt ik 150 euro voor een 2de hands exemplaar helemaal niet duur. Het is een beetje belachelijk om er 2de hands maar 50 euro (110 gulden) voor te betalen.

En als ze straks helemaal nergens meer nieuw te verkrijgen zijn, dan kan je ook niet meer aankomen met "ja maar nieuw kosten ze maar...".

Back