Eindelijk: Nieuwe Shiver / Dr. Break

omiel

Ik heb de grootste
Voor de echte electro liefhebbers:

Het is alweer 8 jaar geleden dat de legendarische doctor break op het al even legendarische shiver label van erik van den broek verscheen. Dat was tevens de laatste shiver release.

Nu, 8 jaar later, pakken de mannen de draad weer op en verschijnt halfverwege januari de lang verwachte opvolger: Doctor Break - 1983

Doctor break - 1983 refereert naar een tijd waar alles nog anders was in de danswereld. Geen nonsens, gewoon dansen, het liefst gebroken :)

Voor verdere info staan er previews online op www.clone.nl en natuurlijk op de eigen site:
http://www.shiver-productions.com/ en http://www.discogs.com/artist/Erik+Van+Den+Broek

Op beide sites zijn ook enkel fragmenten te vinden.

Attachments

• drbreak.jpg
    drbreak.jpg
    86,7 KB · Bekeken: 159
Ik vind 'm super, vooral "sad computer"! :W

Succes met de doorgaande missie: "Let's make things vetter!" ;)

klasse. mooi artwork ook :)

Het heeft ff geduurd volgens mij?

Maar coole release, voor zover ik de stukjes gehoord heb!

Gefeliciteerd!

Valt deze plaat ook via reguliere kanalen te kopen?
Zodat ie in het hoge Noorden te regelen valt?

Origineel geplaatst door virkaz

Valt deze plaat ook via reguliere kanalen te kopen?
Zodat ie in het hoge Noorden te regelen valt?

Gewoon bestellen bij Clone (www.clone.nl) want volgens mij is de hipste platenboer nog steeds de Free Record Shop daar in het noorden.
Bestel meteen wat plaatjes er bij en onder rembours laten bezorgen. Altijd nog goedkoper dan een treinkaartje naar Rotterdam.

R.
(Bestellen bij Clone; dat zouden meer mensen moeten doen)

Origineel geplaatst door funxiun
... want volgens mij is de hipste platenboer nog steeds de Free Record Shop daar in het noorden.

Jongens Van Hemmes
Steentilstraat 10
9711 GM Groningen
Tel: 050 5891510

-C-

Origineel geplaatst door bikkel
Het heeft ff geduurd volgens mij?

Maar coole release, voor zover ik de stukjes gehoord heb!

Heel veel en heel lang problemen gehad met de masteraar en zijn kunnen in kwestie.
Dan zaten er luchtbellen in de test pressings.
Dan was het weer zo dat de laquer verkeerd werd gesneden.
Dan en dan... heel jammer allemaal, heeft een half jaar extra gekost.

Origineel geplaatst door omiel
Heel veel en heel lang problemen gehad met de masteraar en zijn kunnen in kwestie.
Dan zaten er luchtbellen in de test pressings.
Dan was het weer zo dat de laquer verkeerd werd gesneden.
Dan en dan... heel jammer allemaal, heeft een half jaar extra gekost.

Teringharrie! Waar heb je de boel laten persen dan? Klinkt als of pech of prutswerk...

Bij de Masters in Soest. 1 doffe ellende. Die gast heeft wat aan lopen prutsen. Heeft ons een hoop geld gekost want we hebben maar liefst 5 testpersingen met alle bijbehorende kosten achter de rug. Hij zegt de onkosten te vergoeden maar ik heb al een aantal aanmaningen de deur uitgedaan en ik heb nog geen cent gezien. Afrader dus.

@trash: Heeft die meid op de foto kramp ofzo? Dat ziet er niet gezond uit

@omiel: Schande dat sommige mensen zich dan nog vakman durven te noemen eigenlijk

-C-

Ze heeft geen klompen aan.
Dan is het volgens C geen dansen meer. ;)

Back