Eindelijk: Nieuwe Shiver / Dr. Break

Hey Fuckers! Dat vind ik niet grappig (nee, zolang ik maar grapjes over anderen kan maken en niet hoef te incasseren :P;)).

Ik hoop echt dat die plaat goed gaat draaien en dat de docter gemotiveerd is om hier weer een vervolg op uit te brengen ;).

-C-

Sorry! (en dat van iemand die ooit eens met klompen aan door centrum van Amsterdam heeft lopen wandelen, en die toeristen maar kijken)

Maar een half jaar nodig hebben om het eindelijk goed te krijgen?
Pfoei!

Maar da ene label van die plaat is wel erg Philips hoor.
Evoluon, witte dame en logo.
Da ma toch nie!

Origineel geplaatst door fuse
Sorry! (en dat van iemand die ooit eens met klompen aan door centrum van Amsterdam heeft lopen wandelen, en die toeristen maar kijken)

Pfoei!

Da ma toch nie!

Idd erg philips:D
Maar geen philips:D

Origineel geplaatst door fuse

Pfoei!

Da ma toch nie!

De waterbollen van Aquabest niet te vergeten he! :D

Origineel geplaatst door omiel
Bij de Masters in Soest. 1 doffe ellende. Die gast heeft wat aan lopen prutsen. Heeft ons een hoop geld gekost want we hebben maar liefst 5 testpersingen met alle bijbehorende kosten achter de rug. Hij zegt de onkosten te vergoeden maar ik heb al een aantal aanmaningen de deur uitgedaan en ik heb nog geen cent gezien. Afrader dus.

Jeetje...
Ik heb meer slechte verhalen gehoord over The Masters in Soest; gelikte trance kunnen ze wel masteren maar van electro hebben ze geen kaas gegeten.

Iig succes met de release!

R.

Origineel geplaatst door omiel
Bij de Masters in Soest. 1 doffe ellende. Die gast heeft wat aan lopen prutsen. Heeft ons een hoop geld gekost want we hebben maar liefst 5 testpersingen met alle bijbehorende kosten achter de rug. Hij zegt de onkosten te vergoeden maar ik heb al een aantal aanmaningen de deur uitgedaan en ik heb nog geen cent gezien. Afrader dus.

Tja .. masters in soest
1 keer geweest
mistte zo'n 2/3 db omdat ie de pieken niet onder controle kon houden en ie 2 keer een master moest snijden ..
maar dat kan ik eventueel nog wijten aan mijn slechte mix kwaliteiten ...

had gewoon naar the exchange moeten gaan .. die snappen het iig stukken beter wat mij betreft

maar fuck man 5 testpersingen ! dan maakt het niet uit of je er 10 of 2000 perst .. de kosten zijn al gemaakt

Wat blijft "Oiled Love" toch lekker he... Nederlands trots :)
En Ursamajor7...
Een vriend van mij draaide die plaatjes vroeger... en ik altijd maar vragen "Wat is dit? Dit is vet, man!"
Lag ik daar stoned op de bank te genieten. Kan me het Shiver logo'tje nog wel herinneren!

Origineel geplaatst door dob
En Ursamajor7...
Een vriend van mij draaide die plaatjes vroeger... en ik altijd maar vragen "Wat is dit? Dit is vet, man!"
Lag ik daar stoned op de bank te genieten. Kan me het Shiver logo'tje nog wel herinneren!

Attachments

• shiver3a.jpg
    shiver3a.jpg
    56,2 KB · Bekeken: 132
Het zou eens tijd worden! Eindelijk zeg, want m'n geduld is wel erg op de proef gesteld dit keer 8o)

Origineel geplaatst door dob
En Ursamajor7...

Jij weet hoe het hoort!

Attachments

• shiver 1a.jpg
    shiver 1a.jpg
    42,8 KB · Bekeken: 138
Onzin
De eerste releases op Klakson zijn door maarten gemastered en das volgens mij electro .... en je kan de stijl niet mooi vinden maar de klank is zwaar ok .
Ik master tegenwoordig alles zelf maar dat heeft niks met Maarten zijn kunnen te maken .
Hij heeft mij een hoop dingen uitgelegd en weet uit ervaring dat een 'Masteraar' niet alle fouten uit een mix kan laten verdwijnen .
En zo ken ik meer nederlandse electro labels/artiesten die naar tevredenheid materiaal bij hem hebben laten masteren .

Origineel geplaatst door funxiun
Jeetje...
Ik heb meer slechte verhalen gehoord over The Masters in Soest; gelikte trance kunnen ze wel masteren maar van electro hebben ze geen kaas gegeten.

Iig succes met de release!

R.

Origineel geplaatst door dextah
Onzin
De eerste releases op Klakson zijn door maarten gemastered en das volgens mij electro .... en je kan de stijl niet mooi vinden maar de klank is zwaar ok .
Ik master tegenwoordig alles zelf maar dat heeft niks met Maarten zijn kunnen te maken .
Hij heeft mij een hoop dingen uitgelegd en weet uit ervaring dat een 'Masteraar' niet alle fouten uit een mix kan laten verdwijnen .
En zo ken ik meer nederlandse electro labels/artiesten die naar tevredenheid materiaal bij hem hebben laten masteren .

Het ligt aan zijn snijtafel,had eerst een ortofoon,die nu verkocht is aan de exchange.
De laquers werden steeds verkeerd geperst,het was gewoon niet goed.
Instellingen van rockplaten die toegepast werden op dit genre.
Frequenties de totaal niet meer kloppen.
Extra ruis.
Ga zo maar door.
Naatje pet als je het mij vraagt.
Bedoel 5 keer verkeerd snijden??

Origineel geplaatst door trash
Het ligt aan zijn snijtafel,had eerst een ortofoon,die nu verkocht is aan de exchange.
Extra ruis.
Ga zo maar door.

Das dan niet zo een slimme zet geweest van hem .

Origineel geplaatst door C738
Jongens Van Hemmes
Steentilstraat 10
9711 GM Groningen
Tel: 050 5891510

-C-

IDD Hemmes roeleert grote tijd!

Origineel geplaatst door trash
Extra ruis.
Ga zo maar door.

wat heeft ie nu dan ? een scully ? of is het zo'n duitse ?> zal wel !

En dat verhaal van dextah klopt wel .. het ligt ook het origineel .. zoals ik zelf heb meegemaakt

Funny, die 'Youre Signal Box' heb ik indertijd nog gekocht en die zit nog ergens tussen mn platen, en dit voor een Belg 8)

Vette release dit! :halleluja

Maarru, "Sad Computer" staat ook op een (de enige) plaat van kunstnaarscollectief Betamaxxx. Heb jij meegewerkt aan die plaat, of is dat nummer op deze release door iemand van Betamaxxx gemaakt? (Wessel ofzo?)

ik heb die plaat ook, en heb ff rondgevraagd, en die track is toendertijd uitgeleend aan Betamaxxx. Maar hij is wel van Eric van de Broek

Back