De Toverkoning?

Even zien....

....Simsalabim....

Een kartonnen doosje!

...ook leuk...

Zeg Johnny: je hebt de hele T-familie bij elkaar! Wat een mooie verzameling zeg.

Origineel geplaatst door De Toverkoning

Zeg Johnny: je hebt de hele T-familie bij elkaar! Wat een mooie verzameling zeg.

Hij mist alleen nog die hele oude preset drumdoosjes zoals de TR-33? Er zitten hier ook mensen die ze ongeveer allemaal dubbel hebben.

Ja, tis oneerlijk verdeeld op de wereld :P

ach.... Nu de echte bakken nog, zoals een OB-mx... :( Toen ik die voor het eerst zag was ik meteen verkocht. Helaas kon ik het geld niet opbrengen en het was ook een 2 voice.
Wel vaag dat je via midi sneller reageert als via zijn eigen controllers.
Verder moet ik eens naar echte oude vintage shit gaan kijken. En iets polyfoons. Een Prophet 5 of een jupiter 6 of zo.
Iemand een Prophet 5 te koop? Ik wil er mijn 909 oa voor inruilen. (we hebben er toch twee.. ;))

HE Rene, Jij hebt diverse dingen gemasterd voor producties van Henk Temming waar ik sound engineer voor was. (Albert Hartwig alhier)

Maar ik zie dat jij eigenlijk alleen maar een Linn Drum hebt en verder geen drumsynths. Haal jij bijna alles uit je S3000?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Maar ik zie dat jij eigenlijk alleen maar een Linn Drum hebt en verder geen drumsynths. Haal jij bijna alles uit je S3000?

Nee, maar binnenkort gebruik is misschien wel jouw 909... >:|

Ik gebruik mijn S3000 inderdaad als veredelde drummachine, maar daarnaast ook zeer zeker de LinnDrum en Waldorf Attack.

De software Waldorf Attack? Ach so...
Wij hebben de hardware versie gehad. Ook erg leuk! :)

Maar ik wil best een keertje langskomen met mijn 909 in valkenswaard. Ik wil wel eens met een VCS-3 en een Prophet VS spelen.. PB me maar.

jaloers op die Linndrum... weer helemaal hip

Hoi René

Hoi René

Hehe.. ik heb ooit nog eens een keertje Thee met je zitten drinken.. in je achtertuin in Hilversum.. :)

Ik herkende je gear-list.. dat KON gewoon niemand anders zijn.

Leuk om je op dit forum terug te zien! Wie weet mag ik nog een keertje op de thee komen in Valkenswaard..

Re: Hoi René

Re: Hoi René

Origineel geplaatst door CraZ
Hehe.. ik heb ooit nog eens een keertje Thee met je zitten drinken.. in je achtertuin in Hilversum..

Huh?! Help me out man! Heb jij mijn MSQ-700 niet gekocht? Maar euh... voor een kopje thee ben je altijd welkom, ook hier in Valkenswaard!

Origineel geplaatst door De Toverkoning
Haha zoe!

Mijn Marion doet het prima hoor, maar die van mijn maat niet... Ik hoop hem met jouw ideetjes weer aan de praat te krijgen. Zoniet, dan kom ik zeer zeker bij je terug. :)

met die marion komt het wel goed ik denk altijd positief als ik wat binnen krijg
ook jou oude spullen zijn weer aan de praat
ps ik heb eerdaags weer wat van die poly666en hier dus als je er nog oog er voor hebt
;)

Jip.. MSQ

Jip.. MSQ

Jip.. ik heb destijds voor JohnnyBusca die MSQ opgehaald.. de wereld is klein !

Re: Jip.. MSQ

Re: Jip.. MSQ

Origineel geplaatst door CraZ
Jip.. ik heb destijds voor JohnnyBusca die MSQ opgehaald.. de wereld is klein !

OeiOei.... nu moe'k eg gaan oppassen....;)

Origineel geplaatst door lowtech
jaloers op die Linndrum... weer helemaal hip

lekker geluidje zit erin ja, maar een ramp om te syncen.
bij mij zit 't nu zo:

LinnDrum trigger uit, op 1/8, naar asq-10 sync in, ingesteld op quarter note clicks. de asq-10 stuurt midi sync uit, dus alles loopt mee met de linndrum als master. het heeft even geduurd voordat ik hierachter kwam, en als ik ze allebei op pulse96 zetten liep 't op een gegeven moment toch weer scheef, en dan is de manual ook nog eens alleen bij forat te bestellen..
maar nu ben ik blij want hij is inderdaad wel erg lekker...

:okdan:

die mooie naar beneden getunede snare... yeah. verkopen toverkoning?

Back