Jarrish

na 2:45 is ie voor mij echt goed...:)

alleen jammer dat je die look a like lead gebruikt. Vind ik niet mooi helaas:)

kan je nog een mix maken met een lekkere sawtoon alla equinox???

dat zou geweldig zijn...met een delay erop!!:eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka:

kan je nog een mix maken met een lekkere sawtoon alla equinox???
Tsja dat had goed gekunt, maarreh ik vind 'm wel goed zo. Bovendien heb ik er al te lang aan gespijkerd en wil ik weer 's wat nieuws maken. Daar ben ik inmiddels een heel eind mee en hoop spoedig wat te kunnen laten horen: erg anders overigens...

Maar bedankt voor het meedenken en misschien komt die zaag en nog wel eens van (in een nieuwe track of zo *D)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door jgeers01
Tsja dat had goed gekund, maarreh ik vind 'm wel goed zo. Bovendien heb ik er al te lang aan gespijkerd en wil ik weer 's wat nieuws maken. Daar ben ik inmiddels een heel eind mee en hoop spoedig wat te kunnen laten horen: erg anders overigens...

Maar bedankt voor het meedenken en misschien komt die zaag en nog wel eens van (in een nieuwe track of zo *D)

Ik kan me het voorstellen. Te lang met dezelfde track dat werkt niet echt. Voor mij dan.. verlies op een gegeven moment de interesse.
Het was dan ook meer een prive verzoekje:D ;)

ik ben benieuwd naar de volgende track!

Jean michel jarre,hoe goed kan ie pianospelen?Ik heb hem nog nooit live zien doen,wel leadstukjes of zo,en op sommige cd's hoor je geweldige stukken maar of ie dat live heeft ingespeeld of niet.Echte piano werk op het podium heb ik hem nog nooit zien doen.Hoe goed is ie wel in zijn play?Dat ie een groot composer is ok.

als het erop aankomt steekt Vangelis er een end bovenuit... op het grote vlak gezien
maar das ieder voor zich natuurlijk.. :D

Vangelis is best cool.. Jarre is echt.. Frans.. beetje arrogant hihi

Origineel geplaatst door Cheimoon
Ontzettend Jarre ja, op de lead na (en die kerkklok!); heb je de beat uit Oxygene 4 precies gekopiƫerd of lijkt dat maar zo? Maar hij hapt lekker weg ja; alles net op z'n plaats en zo, goede geluiden ook. Ik vind alleen de contrasten wel wat groot qua dynamiek en intensiteit. De rustigere stukken zakken echt helemaal weg; da's wel jammer. Geldt vooral voor het middenstuk dat nu maar amper bij het nummer lijkt te horen.

sorry maar Jarre heeft in ze laatste cd "Aero" ook een kerk klok gebruikt.

Back