cubase sx op mac kan niet opnemen?????

cirkelzaag

uw advertentie hier?
he forumgenoten,
ik heb een probleem en wellicht kan iemand mij helpen.
ik heb cubase sx op de mac g4 0sx. elke keer als ik een track binnenlaad, krijg ik te zien:"could not create a record file" ik druk op oke met de gedachte "t zal wel" daarna krijg ik te zien:"record could not be enabled, because the record file could not be created" ja duh..dat had ik al verwacht.
wat moet ik doen om een "record file" te maken, zodat ik weer op kan nemen.?.?
:confused:
degene die met het juiste antwoord komt verdiend een wit voetje en kan bij mij een potje komen breken

Volgens mij is het je audio interface, en niet een bepaalde file.

Origineel geplaatst door cirkelzaag
fuse waar ben je?:geslaagd:

Ja zeg! Ziek in bed. :(

Maarem, die manual die je natuurlijk wel hebt. Daar staat zoiets basics toch wel in dan?
Waarom kantie geen record file maken? Omdat de instellingen niet goed staan of zo?
Ik ijl maar wat hoor.

Origineel geplaatst door fuse
Ja zeg! Ziek in bed. :(

Maarem, die manual die je natuurlijk wel hebt. Daar staat zoiets basics toch wel in dan?
Waarom kantie geen record file maken? Omdat de instellingen niet goed staan of zo?
Ik ijl maar wat hoor.
jahaa maar ik heb slechte ervaringen met handleidingen, als je het probleem stapje voor stapje met de handleiding erbij doorneemt, werkt 't toch nooit. als ik een nieuw project begin heb ik dat record-probleem niet en werkt alles wel. hmmm waarschijnlijk moet ik gewoon een audiomapje naar m'n project-map slepen. ik ijl trouwens ook maar wat (24/7). beterschaap dan maar.

Back