Set You Free - Collenius

RedTitan

wordt ooit nog eens Josti
Wat bedoelt was als een soort ff-snel-sidechain-proberen-track is uitgegroeid tot een volwaardig nummer. Zelf ben ik nog niet helemaal tevreden over de drum&hihat, maar misschien kan het gewoon zo blijven. Please shoot!!

N Trance - Set you free (Collenius Mix) Enjoy!

Het nummer klinkt me bekend.

ik vind het vrij vol klinken, maar ik heb zo iets van waar is de kick? Je hoort niet zo goed (zekers rond 4:30)

Ach ja, ik been noob :-)

Geen kick?

Ik sta altijd open voor suggesties, maar een kick zit er toch zeker wel in (en niet zo zuinig ook!). Misschien is het een te lage harde kick :D Heb je een subwoofer?

Maar evengoed: zijn er niet meer testpiloten om mijn nummer even uit te proberen?

zit zeker een kick ik . een sub kick maar de pa instal. van tegenwoordig doen dat met gemak . tis niet zo netjes geisoleerd klingt wat geforceerd maar die clasic vocal maakt natuurlijk veel goed :)

Nostalgie! =( :D De goeie ouwe eurotrash (sorry trance natuurlijk) tijd... snik...

Best leuke remix... Heb soms het idee dat wat tracks voor lopen op andere waardoor het wat gammel gaat klinken. Volgens mij moet je die enbkele milliseconden bijstellen en is ie perfect!

Zou je misschien kunnen zeggen welke tracks? De geside chainde (?) pads zou wel eens de boosdoener kunnen zijn.

Ik wil trouwens hard aan de gang om dit nummer even netjes af te maken, maar Cubase loopt momenteel om de 10 sec keihard vast in een blauw scherm. Denk dat er OF een fout in het cubase bestand zit; OF ik moet mijn computer ff opnieuw installeren. Loopt al een poosje deze install, en met name bij Cubase krijg ik de vreemdste hardware conflicten.

Bedankt voor jullie bovenstaande reacties in ieder geval. Ik heb de kick ook even beluisterd op iets minder zware systemen, en hij valt er inderdaad uit. Dat ie niet zo lekker naar voren kan komen, komt denk ik door de twee basloopjes, die ook al vrij zwaar zijn. Is mijn afwijking - houd nu eenmaal van diep zwaar en laag, maar ik wil dat zeker nog gaan verbeteren (beter isoleren so to speak.)

Ja die geside chainde pad bedoel ik ook als ik het zo terug luister. De lead bell (om het maar ff zo te noemen) in het begin ook wel iets heb ik het idee. Maar het is echt gemierenneuk hoor. Zoals ik ooit eens van Olaf Basoski ergens heb gelezen... beter dat iets achter loopt op de beat dan dat het ook maar iets voor loopt...

Back