Virus TI vertraagd + reviews?

Origineel geplaatst door turtel
ja daar heb je gelijk in die had je ook al.
hij staat ook in de nieuwe folder van feedback , van 2790,-- voor 2299,--
dan zou die toch leverbaar moeten zijn?

Staat daar al maanden op de site net als bij Thomann (en nog vele anderen)....

Zo'n folder moet doorgaans een aantal maanden mee, en de verwachtte items moeten er dus ook in vermeld worden.
En dat in dit geval de TI vertraagd is wat uitleveren betreft, kan een firma als Feedback natuurlijk niets aan doen.

Origineel geplaatst door Kenny
Zo'n folder moet doorgaans een aantal maanden mee, en de verwachtte items moeten er dus ook in vermeld worden.
En dat in dit geval de TI vertraagd is wat uitleveren betreft, kan een firma als Feedback natuurlijk niets aan doen.

hay

nee tuurlijk kan feedback er niets aan doen,ik las alleen de nieuwe folder ,ik dacht nou die hebben ze binnen
maar niemand kan toveren

hij zal nu wel snel komen

greetz turtel

Ik loop net deze pagina te lezen (interessante info trouwens) op de Sound on Sound site, en daar wordt uitgebreid ingegaan op de wavetable oscillators die blijkbaar al in de Virus zitten vanaf de A versie :confused:

Van de Access site:
In addition to the award winning VIRUS oscillators the VIRUS TI series introduces Wavetable oscillators.

Ik heb geen Virus, dus hoe zit het nou? Wavetables worden toch als 'nieuwe feature' aangekondigd?

Als ik het goed begrijp kan je bij de TI wel morphen tussen de wavetables en met de oudere versies niet.

Origineel geplaatst door MikeJarod
Als ik het goed begrijp kan je bij de TI wel morphen tussen de wavetables en met de oudere versies niet.

psies, de wavevormen bij de oudere versies bestaan uit een osc met 127 (of was het nu 64) verschillende golfvormmodellen die geselecteerd kunnen worden.
de wavetables in de ti maken het mogelijk om in 127 stappen te morphen tussen 2 of meer geselecteerde wavevormen. interpolatie dus.

Origineel geplaatst door Roel
de wavetables in de ti maken het mogelijk om in 127 stappen te morphen tussen 2 of meer geselecteerde wavevormen. interpolatie dus.
Op hoeveel bits?

tis alweer een tijd geleden maar hij zou nu toch wel uit meoten zijn al? of ben ik nou gek? 45 days from nou (toen) was 20 maart ofsow toch? *zucht* :///

nouja, in de tussentijd: zijn er in de bladen al previews/reviews verschenen? Je zou toch zeggen dat er recensie exemplaren verstuurd zijn naar de "pers"

Origineel geplaatst door Thoraval
tis alweer een tijd geleden maar hij zou nu toch wel uit meoten zijn al? of ben ik nou gek? 45 days from nou (toen) was 20 maart ofsow toch? *zucht* :///
Ik heb afgelopen vrijdag gebeld naar de zaak waar ik 'm besteld heb: deze had de importeur nog even gebeld om het na te vragen.

Kwam er op neer dat hij deze week uitgeleverd gaat worden. Het werd wel heel sceptisch gebracht, de medewerker moest het ook allemaal nog maar zien ;)

bah... ik begin echt te twijfelen want geld brandt in mn zak...

virus c + MD 2de hands
of TI keys nieuw? :/

moeilijk :X

ik twijfel of ik niet weer een virus c ga kopen. schiet absoluut niet op dit. access heeft haar beloftes betreffende releasedatum tot 2x toe niet waar kunnen maken... daaggg :doei:

Origineel geplaatst door Thoraval
bah... ik begin echt te twijfelen want geld brandt in mn zak...

virus c + MD 2de hands
of TI keys nieuw? :/

moeilijk :X

gewoon voor de virus C en MD gaan als ik jou was!

Ik zeg: tweede week april :D Als in week na/tijdens Frankfurter Messe 2005

Over de Messe gesproken...
Wie gaat mee om daar die TI weg te kapen? Ik zoek nog:

- flightcase op stevige, snelle wieltjes;
- twee lekkere mokkels met grote oren om de mensen van Access af te leiden;
- chauffeur om klaar te staan in een auto met draaiende motor.

Who's in?
8o)

Nou, ik heb bericht van Thomann cyberstore wanner ie dan daadwerkelijk te leveren is. Zie citaat uit de mail:

Hi there,

we should get it in stock at the end of april. It could be that the price moves a bit it depends on Access and the market. You´ll see it at our Website.

En zoals je ziet zal door de enorme vraag er waarschijnlijk nog wel een 100 of 200 euro op de prijs komen te liggen. Schaarste he..(zeker als je hem niet uitlevert de rukkers)

Take care

Wat een honden zeg. Ik vind de houding van Access eigenlijk ook schandalig, zoveel interesse in je product, en dan zo weinig doen om je klanten wat info te geven. Op die site staat nog steeds dat de release date december 2004 is. Ik snap niet dat je er ruim 3 á 4 maanden naast kan zitten, dan moet er toch wel heel wat mis zijn met dat os.

Inderdaad, dit is gewoon te erg...

Ik ga lekker voor een supernova 2 toetsenbord en access bekijkt het maar. Ik heb nu lang zat gewacht.
Met zo weinig en bewust achterwege gelaten info. Zet dan alvast de manual erop ofzo.
Zeker om dat (enkel en dual-driver) ASIO en TI verhaal duidelijk te krijgen voor potentiele kopers.

Ze blijven het gewoon elke keer een maand uitstellen. Als hun customer support ook zo betrouwbaar is...

:doei:

ik kan gvd niet wachten
echt braaaaawlghghggg

steeds meer C's voor minder op de 2de hands markt... helaas geen KC :/
maar dat maakt het zoo lastig

eind april, dan ga ik dood echt :p

Ik ben gewoon blij dat ik heb besloten mijn C te houden.

Als dat gezeik over 2 of 3 nieuwe features.

Ik ben gewoon blij dat ik heb besloten mijn C te houden

Ben ik helemaal met je eens.

Al dat gezeik over 2 of 3 nieuwe features

Welke features? ;)
Ik bedoel, op papier (of beeldscherm) ziet het er allemaal erg mooi uit en het uiteindelijke instrument zal ook geen slechte aanschaf zijn denk ik, maar zolang het slechts een instrument op papier is....tja.....

groet

Tom

Back