Virus TI vertraagd + reviews?

Origineel geplaatst door fuse
Mag hopen dat hun DSP programmeeromgeving ook gewoon via een C variant geprogrammeerd wordt anders is het idd strafwerk. En dan is programmeren van die TI net zo moeilijk als een VST gebeuren hoor.
:Z

Dries weet OF meer dan wij, OF heeft een andere mening.

Als het het eerste is, Dries vertel het ons! Laat ons niet in onwetendheid rond dartelen!
Vertel vertel!

Als het het tweede is.... :gaap:

zeiken is zoo nederlands...

laten we stellen dat access sowieso veel te doen heeft, omdat ze niet 1 vst of 1 synth moeten programmeren, maar zowel vst als synth!

Origineel geplaatst door RedTitan
Dries weet OF meer dan wij, OF heeft een andere mening.

Waarschijnlijk heeft hij zelf nog nooit geprogrammeerd.
Maakt toch niet uit. We weten allemaal niet waar Access mee bezig is.
Ik hoop wel dat ze er niet te lang over doen want dan zitten al die mensen die hun Virus C gedumpt hebben voor deze wel heel erg lang te wachten voor deze. :duivels:

:D Wat is geduld toch een schoone zaak..

Laat mij nog maar ff lekker pielen op d'n C :duivels:

ja... zuchtttttt

ik wil gvd iets kopen!!! :D

en dan t liefst dit ding :X

Waarom een jaartje wachten? Tja die bugs, ok je leert toch in dat eerte jaar dat hij nog niet optimaal werkt, met het ding omgaan, en je kan dr heus mee wat je in eerste instantie wilt.
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat hij een jaar later 100 euro goedkoper is... hoe ging daat met de C?

met de c heeft dat ook hooguit 100 euro gescheeld in een paar jaar tijd...
Origineel geplaatst door fuse
Ik hoop wel dat ze er niet te lang over doen want dan zitten al die mensen die hun Virus C gedumpt hebben voor deze wel heel erg lang te wachten voor deze. :duivels:
ja! ik hoop echt dat er van de week een mailtje binnenvalt dat de virus leverbaar is! :luv:

Naar horen zeggen kan het wel eens februari of zelfs maart worden, aangezien de software nog niet helemaal klar was.
Maar het wachten zou de moeite waard zijn.

Nou ja de Messe is in April dus dan moeten ze wel klaar zijn. Anders missen ze die persboost ook nog.

voor de distributeur is het net zo hard afwachten tot access besluit uit te leveren... en dat is wanneer de software op orde is...
ben benieuwd wat de releasedatum gaat worden.

neem aan dat het wel voor de Namm is ?? anders lijkt me dat access zichzelf danig in de vingers snijdt!

p.s. als ik het goed begrepen heb is vandaag voor duitsland pas ongeveer de 2e werkdag van 2005, en meteen na de kerst was er nog geen nieuws omtrent de levering van de nieuwe virus.

te lang wachten is niet leuk

Aan de foto te zien is 't een kwestie van de juiste inbussleutel hebben..

Bij de C weet ik eigenlijk nie HOE dat moet, heb er ook nie naar gekeken: vinnik ZONDE om te doen!

Attachments

• vti.jpg
    vti.jpg
    10,8 KB · Bekeken: 125
wat wordt er weer druk gespeculeerd...

kijk, als virus B eigenaar heb ik nog nooit een bug ontdekt. dit is 'by far' m'n beste aankoop geweest. het zou mij ZEER sterk verwonderen dat ze een product de stal uitsturen met bugs. het zijn duitsers, remember...;-) grondig

als je OS bugs wil, dan moest je een jaar geleden een akai MPC4000 kopen. daar zaten pas bug in. hoe het nu zit weet ik niet

dus heb nog wat geduld voor de virus TI. laat ze nog maar wat testen en bijsturen

qua support van Access kan ik niet absoluut niet klagen
je krijgt meestal heel vlug antwoord op je emails

Toepasselijke naam, meneer JitterBug! :D

Access producten hebben zelden last van bugs. Inderdaad was er 1x een te snel uitgebracht OS voor de C, maar dat was het dan ook weer....

Relax. :peukie:

Zoals?

Ik stel me zo toch voor dat het om minimale kleine pokke dingetjes ging? Of niet?

T.

Origineel geplaatst door Roel
zelden?
er zaten aardig wat bugjes in de virus c series hoor.

noem er eens een paar die niet binnen 1 week opgelost waren.

ben ook wel benieuwd....
Kan me die bug herinneren waarbij het geluid naar links trok , maar dat was snel verholpen.
Met het laatste OS iets met de outputs geloof ik, maar was ook snel opgelost.

Ik had na het installeren OS 6.0 wel last van krakende geluiden, maar dat bleek geen bug, doch een defect aan de hardware.
Dit werd overigens ook snel opgelost. Paar mailtjes heen en weer. Virus opsturen...6 dagen later alweer keurig gerepareerd terug.

groet

Tom

Origineel geplaatst door dries
noem er eens een paar die niet binnen 1 week opgelost waren.

virus c werd uitgeleverd met OS 5.0.. daarna is 5.5 uitgebracht, juist.. met bugfixes... daarna 6.0, ook met bugfixes, daarna 6.5 met het nieuwe filter... en daarna een tweede versie van 6.5 met.. bugfixes! de tijdsduur tussen de verschillende updates zegt genoeg over de periode van 1 week die je noemde...

Back