Virus TI vertraagd + reviews?

Origineel geplaatst door Tom 32
[...]defect aan de hardware.
Dit werd overigens ook snel opgelost. Paar mailtjes heen en weer. Virus opsturen...6 dagen later alweer keurig gerepareerd terug.

inderdaad! mijn kc is ook binnen 6 dagen naar en van duitsland gereisd.
de service is super!

Origineel geplaatst door dries
noem er eens een paar die niet binnen 1 week opgelost waren.
Roel had volgens mij de eerste Virus C in nederland. Dus ik kan me best voorstellen dat daar nogal es een bugje tussen zat.

Origineel geplaatst door Roel
virus c werd uitgeleverd met OS 5.0.. daarna is 5.5 uitgebracht, juist.. met bugfixes... daarna 6.0, ook met bugfixes, daarna 6.5 met het nieuwe filter... en daarna een tweede versie van 6.5 met.. bugfixes! de tijdsduur tussen de verschillende updates zegt genoeg over de periode van 1 week die je noemde...
Ow, had je al vermeld. 'k ben weer lekker scherp en alert.... :stupid

Ik blijf erbij dat ik als klant van Access, qua support nooit iets te klagen heb gehad.
Daar zouden wat mij betreft veel fabrikanten een voorbeeld aan kunnen nemen....

groet

Tom

Origineel geplaatst door Roel
virus c werd uitgeleverd met OS 5.0.. daarna is 5.5 uitgebracht, juist.. met bugfixes... daarna 6.0, ook met bugfixes, daarna 6.5 met het nieuwe filter... en daarna een tweede versie van 6.5 met.. bugfixes! de tijdsduur tussen de verschillende updates zegt genoeg over de periode van 1 week die je noemde...

inderdaad:

op OS 5 volgde 6 met veel nieuwe funkties
op OS 6 volgde 6.5 met veel nieuwe funkties

en kleine bugs werden steeds snel verholpen.

tussen OS 5 en OS 6.5 ligt ongeveer 1.5 jaar.

verder nog wat?

:z

omg.. heeft er niemand een concreet voorbeeld van een bug? :D

"ja er zaten wel tien bugs in!!"
-"o welke dan?"
"maakt niet uit, het waren er 10!"

:/

verder? jahoor als je het per se wilt weten:

Version History:
Code:
OS 5.00 (Initial release version)
-

OS 5.00 (Build 188 )
- small improvements and bug fixes

OS 5.00 (Build 209)
- small improvements and bug fixes
- second 1024 file contains new revsion of ROM patches with soft knob names

OS 5.00 (Build 229)
- the velocity response of the keyboard version has been further improved
- all ROM sounds have soft knob names and assigments now.

OS 5.00 (Build 256)
- Multimode part panorama parameter. The new parameter is located in the multimode and 
works in addition to the existing panorama setting of the individual single patch.
- The velocity response curve of the keyboard versions is user adjustable now. The new 
parameter can be found in the SYSTEM settings
- Global EQ-Bypass. Press [EFX-Edit] or [EFX-Select] plus [Undo] to enable or disable the EQ 
globally
- Reverse select Modulation Effects: press [ModFx-Select] and [ModFx-Edit]
- Repeat (hold longer) on [LFO-Edit] and [LFO-Amount]
- Loads of small bugs have been fixed

OS 5.00 (Build 269)
- Under certain circumstances, the Virus KC disabled it's keybaodr controller. (fixed)

OS 5.50 (Build 281)
- Store to Flash
- Sync Xtreme
- Copy FX

OS 5.50 (Build 286)
- Under certain circumstances the Virus pans the sound hard right in multimode/multi-single 
mode (fixed)

OS 5.50 (Build 306)
- SyncXtreme performance in combination with certain sequencers improved

OS 6.00 (Build 334)
- New arpeggiator patterns
- PureTuning adaptive tuning
- Panel Shortcuts
- Sync Xtreme's performance with jittered MIDI clock improved.

OS 6.50
- Brand new "Analog Filter" algorithm

"maar een weekje"
edit: de data van alle releases had je via de access-site kunnen bijhouden ;)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Tom 32
Ik blijf erbij dat ik als klant van Access, qua support nooit iets te klagen heb gehad.
Daar zouden wat mij betreft veel fabrikanten een voorbeeld aan kunnen nemen....

100% mee eens!
**roel gaat nu verder met afwachten van de ti... :)**

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door shiftr
liever dat in vandaag al met een ti kan spelen , desnoods met een paar bugs!

Ja zo denk ik er deels ook over.

Alleen is het probleem dat de groep die gaat schreeuwen dat het niet werkt groter is na de release en vallen een hoop mensen van hun geloof dat het niet erg is om met beta apperatuur te werken. Dit zal vervolgens weer kosten met zich meebrengen omdat het mogelijk de naam schaadt en dan zijn er ook weer bepaalde deadlines die ze willen halen net als de gebruikers/proefkonijnen etc.

Ik ben er iig van overtuigd dat zodra het redelijk safe is om het te releasen dat ze dat zeker zullen doen, immers hebben zijzelf er het meeste baat bij gezien het extra omzet levert. :D

Ik zeg dat ie ergens in begin April beschikbaar komt, en dat heb ik van een SoundDesigner die met de release van zijn TI soundsets wacht tot de mensen een TI in hun studio hebben staan.

Maar goed, het blijft gissen. Ik kan um niet betalen, en blijf dus lekker klooien met mijn B. Voor de mensen die een TI hebben besteld, :halleluja

hejj op de site van Access is nu bij news te lezen dat je ze op de Namm mag visiteren om hun nieuwe speeltje uit te checken... dat is toch volgende week donderdag al? ... maarja of die TI's op de Namm enkele uit een groot te verschepen serie zullen zijn of dat ze de avond daarvoor hoogst persoonlijk met schaar en lijm in elkaar zijn gezet is dan natuurlijk nog een tweede vraag ;)

was vanavond fftjes bij dijkmanmuziek amsterdam...

volgens hullie de desktop € 1699,- en de pOlar € 2500,-

VIJF EN TWINTIG HONDERD EURO?!?!?!

wat de meuk? :/

ze zeiden dat de pOlar het duurste zou zijn. raar. keys lijkt me toch duurder? was bij kb en kc toch ook? Wtf of het zijn echt de amateurs waar ik ze altijd voor heb aangezien of Access is heel raar bezig ?

(prijs van de gewone keys versie hadden ze niet ofzo :/)

Ik kon me er wel an intekenen voor de eerste die zij binnen kregen

Indigo2 en de KC zijn een tijd dezelfde prijs geweest (mede dankzij de blauwe LEDjes, e.d. op de Indigo).
En later schommelde 't een beetje; dan weer de KC duurder, dan weer andersom, dan weer zelfde prijs..

Thomann heeft de prijs nu al omlaag gegooid, was eerst 23nogwat en nu 2290 ...knap dat ze dat kunnen van een synthesizer die nog niet uit is haha....

naja, scheelt toch weer 6 tientjes t.o.v. Feedback

2200 vind ik nog schappelijk.
Ik wilde eerst voor de keys versie gaan om die gelijk ook als master keyboard te gaan gebruiken
2300 wilde ik ook nog wel betalen maar daar boven wordt het me toch net ffkes wat teveel.
Waarschijnlijk wordt het dan toch de desktop, scheelt een hoop poen en tuimte :) alleen niet die feel die je krijgt :/

Ik ben er nog steeds niet uit of ik wel met rack/destop synths wel lekker werk ...

Back