Virus TI vertraagd + reviews?

Origineel geplaatst door Alex Omega
Volgens mij heb je naast die virus bijna niets meer anders nodig, stemmen zat.
Dus die die plugs die je wilt controllen gebruik je toch niet meer!

Ja gelukkig klinken alle andere dingen exact als de virus dus heb je inderdaad niks verder nodig. :stupid

Origineel geplaatst door mono-poly
Ja gelukkig klinken alle andere dingen exact als de virus dus heb je inderdaad niks verder nodig. :stupid

Tja, anders klink je net als een synthdemo zeker!

:gaap:

Origineel geplaatst door mono-poly
Verander even je sign in "ik wil een Virus TI (verder heb ik toch niks nodig)"

:L

*fuck een heel verhaal en de pagina is verlopen*

Dus nu nog eens:

Helaas, ik verander die niet want de Andy komt eraan en dat is wat ik wil anders had dit er wel gestaan: ik wil een Virus TI .

Wat ik bedoel is dat je met 1 virus TI echt wel vette muziek kan maken.
EN als je dan als een synthdemo klinkt dan moet je in mijn ogen oefenen.

Ik had een virus C en heb een Q tevens enkele softsynts.

Ik gebruik softsynts enkel als opvulling en dan vaak nog een presetje! :o: wat een inkopper...(ik heb een hekel aan klikken en muizen)

en als ik een Ti had zou ik die softs dus niet meer gebruiken door de specs van de Ti.Daar kan ik wel een 5 stemmetjes
bijgeluid uit halen, bass, vette leads, ondersteunde strings (hee maakt Alex trance??? dat zal het wel zijn dan)
Ik zeg dus niet je moet alles weg doen en alleen een Ti kopen.

Tuurlijk heb je liever naast die Ti een Q en een Moog en een Synthex en een OB en een Nord en een Nova en weet ik veel wat.

DAt bedoel ik (net had ik het toch allemaal wat beter opgeschreven) dus.. Mono, have a :biertje: on me
of liever een lekkere joint als dat je ding is...

wat dus blijkt is dat ik vooral een luie studiomuzikant ben die een hekel aan multitracken heeft e.d.

alsof ik zeg dat iedereen een Ti moet nemen en voor de rest niet, misschien heb ik het nu verduidelijkt wat ik bedoelde....

Hoewel mischien wel iedereen een Ti erbij moet hebben want ik ben er zeker van dat vet klinkt maar niet zo vet als de real thing...voor mij een Andy :halleluja

Allen veel succes, gezondheid en wijsheid

wat is een andy precies ? (ik zat onder de grond de laatste maanden)

16 stemmig, 16 parts 2 osc analoog beest. met dito sound...en midi

zoek maar ff op Alesis Andromeda a6

Origineel geplaatst door Roel
jawel! meer heb IK niet nodig! :W

HĆ© Roel, heb je je Virus TI al binnen?

;)

Beste mensen ,

Ik heb bij feedback een Virus TI besteld ..... hun hadden op hun site staan dat hij er al was , voor 2350 euro........ik dus bellen naar feedback , bleek dat hun nog zaten te wachten tot hij van Acces werd geleverd naar hun toe . Ik baal echt als een stekker maar zal ik wachten of een Virus KC nemen ?

De acces is de eerste serieuze synth die ik ga aanschaffen en heb er nog niet veel verstand van.

Wie o wie zou mij hier wat over kunnen vertellen ?

Alvast heel erg bedankt ,

Groeten Gert-Jan

je kunt best een virus kc nemen, dat is een fan-tas-tische synth, maar niet tegen dezelfde prijs als de ti natuurlijk, want dat is officieel de opvolger van de (k)c.

geluidsgewijs zullen ze een zeer groot stuk overlappen, de virus ti heeft alleen een paar extra (leuke) oscillators aan boord, en heeft integratie in sequencerpakketten zoals cubase, wat de (k)c minder heeft (eigenlijk alleen met logic in combinatie met sounddiver). als je m als synth gebruikt zonder sequencer of met een hardware sequencer, dan maakt het niet echt uit welke je neemt, afgezien van de 2 extra oscillators dus.

hoe dan ook, de ti is nog niet leverbaar, en het is nergens bekend wanneer dit gaat gebeuren, en de (k)c wel.

Ik heb een M audio Audiophile 2496 ......en heb Alesis Monitor one MKII ........ die zou ik dan in een koop nemen , maar een vriend van mij zei dat het verstandig was een UC 33 erbij te nemen .....om als interface of zo iets dergelijks te gebruike....Maar k denk dat ik toch maar wacht tot de TI uit komt....dan kan ik achteraf geen spijt hebben want het was wel me eerste keus , om de duurdere Virus aan te schaffen

Back