Virus TI vertraagd + reviews?

Geen verkeerde bakkies inderdaad maar het is nou zo langzamerhand wel eens tijd voor een mp3 demootje! Maar dat zal wel snel komen dan.

ok 2 dingen:

1 de TI Keys is minder mooi dan ik had verwacht, beetje teveel 1 kleur. Met als logisch gevolg dat de pOlar echt veeeeeel geiler is dan ik had verwacht :D FFFFFFS GVD nou weet ik t niet meer, ik dacht voor de desktop te gaan... maar jezus :)

2 volgende keer ga ik hoe dan ook naar de namm :D

Ik ga sowiezo voor de TI Keyboard............heb veel toetsen nodig.....en ja geen zin om dan ook weer een keyboard erbij aan te schaffen en vervolgens weer een wir war van draden te hebben.....gewoon lekker simpel toetsen en synth aan mekaar :) hopen dat hij er snel is! ik heb hem bij feedback besteld........nog geen bericht gehad of dat die al binnen was , mijn monitoren en uc 33 liggen klaar ...... nu nog het mooiste : de TI :)

Ene Ron van StudioB12 heeft op NAMM de TI gespot, en op de Access mailing list van Ampfea.org was het enige wat hij te melden had over de TI:

i got back from LA last night. the TI sounds great, that is when it wasn't
crashing and crackling... i'm anxious to hear the final version.

Ik denk dat het nog even gaat duren mensen!
(klein beetje leedvermaak omdat ik het geld voor een TI niet heb mag wel toch :engel: )

tjonge jonge wat is dit vervelend zeg.......het zou mijn eerste synthesizer worden en ik wil hem echt heel graag........wie weet hoelang het ongeveer nog duurt / een schatting :( ik baal echt.........k heb inmiddels al mijn spullen die ik erbij gekocht had al wel....maar heb er dus nog nie ech veel aan.:erm:

die nieuwe release datum die op de forums genoemd wordt is 12 maart.
dit komt van een vertegenwoordiger op de NAMM.

Hmm...wat zal ik dan doen........is er echt zoveel verschil tussen de TI en de KC voor een beginnend persoon ?
Ik wil graag aan de slag 12 maart duurt nog zo lang :(

jezus.. is wel een hype aan het worden die TI. Maar om nou helemaal wanhopig te worden dat het nog een paar weekjes duurt..

patience is a virtue, over 6 maanden staan hier allemaal weer TI'tjes te koop voor een paar honderd pleuro minder, ik wacht daar dan wel op.

kerel ....... je moet het niet zien als een hype.....het was de synth waarvan ik zei........ja die wil ik .....ik ben al een tijd van plan hardware aan te schaffen en ja bij feedback deed men alsof de TI al vet lang uit was......kijk maar es op hun site www.feedback.nl ......echt lullig zelfs een afgeprijsde TI dus ik dacht al van ja hij is er , ik bestellen die ene kerel zei van ja hij is er niet meer.....maar dan duurt het hooguit 2 weken.......en toen belde ik later weer ja hij is nog niet eens uit , vind je het gek dat ik dan teleurgesteld ben.......ehehe ik wil gewoon beginnen met muziek maken! :{

@fungoid.

geen probleem hoor, bedoelde het niet verkeerd ofzo. .leuk dat je zo enthousiast bent over eens synth. Zeker als het je eerste is!. Maar feit blijft dat mensen altijd heel enthousiast over specificaties kunnen zijn, maar dat dan in de praktijk nog al eens blijkt tegen te vallen.

Ja oke dat snap k ook wel........maar het is voor mij sinds euhh 2001 al wel een droom dat ik muziek ging maken en er wat verder mee kwam.....nu ben ik met software zover dat ik zeg van tijd voor iets nieuws ....met software zijn de mogelijkheden absoluut niet eindeloos ...voor mijn gevoel dan , en wil iets nieuws dan alleen maar met mijn muis klikken op me beeldscherm:)

Origineel geplaatst door quifster
die nieuwe release datum die op de forums genoemd wordt is 12 maart.
dit komt van een vertegenwoordiger op de NAMM.

Wat was de oorspronkelijke geplande release? Voor de kerst? Toch een vertraging van bijna 4 maanden. Ik hoop voor alle Virus TI kopers dat het de moeite waard zal zijn. Even nog een opbeurend dingetje: Van de lijst door een (overigens brakke) NAMM bezoeker.

i wish i had a better report, but i don't. after getting ben (or was it
matt?) to tell me how to reboot it i listened to a bunch of presets, did a
little filter tweaking and that's it. i don't know if the preset "eleanor
rigby" is exclusive to the TI, but that one stood out the most. very
impressive.

ben told me it would be 45 days until it's released.

a word of advice... don't attend NAMM with a hangover. urgh.

Da's inderdaad zo rond 12 maart.

Heb zo gehoord dat access volgend jaar met een Access modular TI gaat komen,tevens zelfde functionaliteit als de virus TI maar natuurlijk nog gruwelijker,uiteraard. Mensen zou je geld maar in de pocket houden en lekker nog een jaartje slapeloos gaan wachten.

;)

Tja......zo komt er elke keer iets nieuws uit ... nee ik ga echt niet langer wachten ik wacht tot de TI en that's it...eerst de boel lekker onder de knie krijgen ... hetzelfde met een pc ....zodra je hem koopt is er al weer nieuwe hardware voor.....zo kan je bezig blijven denk ik dan , maarja das ieder zijn keus , in het begin deed ik elke 3 maand een hardware update bij mijn pc. maar op een gegeven moment is dat niet meer bij te houden! En ja , heb je net de nieuwste TI......is er zowat al weer een nieuwe versie uit zo gaat dat ... ;)

Back