Virus TI vertraagd + reviews?

Heb m'n Polar vorige week vrijdag bij Music Store Koln besteld, en had gehoord dat het nog enkele weken zou kunnen duren, en kreeg een uur later telefoon om te zeggen dat ie deze week zou binnen komen.

heb vandaag contact opgenomen en bevestigd gekregen dat ie daar binnen de twee dagen is. dan nog van Duitsland naar Brussel (ze beweren 24 uur) en we zijn er. (dit klinkt bijna als een adoptie van een weeskindje...;-)

Vrees niet, ik laat het meteen weten als ie er is !

Ik kreeg om 5 uur de verzendbevestiging inclusief tracking nummer :D

Zou het dan toch gebeuren?

Origineel geplaatst door CosmicDreamer
rofl,

de kroniek van een week virus TI availability :)

Vind je het gek dan? Ik wacht nu al bijna een jaar op dit ding!!!

Heb in februari van gekkigheid maar een KC aangeschaft ter overbrugging....maar ook deze blijft bij het baasje :p

groet,

avs

is sp2 verplicht of enkel aanbevolen?

Het heeft er alle schijn naar dat sp2 verplicht is (vereist) Ik heb hem met sp1 niet aan de praat gekregen en met sp2 verliep de installatie/os-update en vst als een zonnetje.

Waar heb je 'm gekocht? Ik heb 'm pre-ordered bij Verspuy en daar vertelde ze me gisteren dat ie er tussen nu en 2 weken moest zijn...

Ik heb hem aangeschaft bij www.synthplanet.com (als preorder een tijd terug al) En het schijnt dat ie bij www.thomann.de op 7 oktober arriveert.

Hij is wel goedkoop op synthplanet zeg. Is dat een betrouwbare dealer? Het scheelt bijna 150 euro! 20 euro shipping costs en je komt op 1567,- euro. Dat is zeer de moeite waard!

Relax zeg! Snap toch al niet waarom een zaak als feedback 'm voor 1750,- euro verkoopt en niet gewoon voor 1700,-

Origineel geplaatst door JeanV
Relax zeg! Snap toch al niet waarom een zaak als feedback 'm voor 1750,- euro verkoopt en niet gewoon voor 1700,-

Omdat het bijna "monopolisten" zijn?

Extra centjes verdiend.... dat noemen ze nou sales!

Kan 't toch altijd vragen of ze 't ook voor die prijs kunnen leveren?! Meestal wel, hoor ;)

@Jitterbug:

Ik heb geen polar maar de desktop versie besteld. Die zouden ze naar eigen zeggen op voorraad hebben omdat de polars en keyboard versies binnen een dag weg waren. Althans, dat had ene Nathalie (waarschijnlijk van Music Store Keulen) een paar pagina's terug nog gepost in deze thread. Hence my bestelling ;)

Voorlopig moet ik het doen met een mailtje van "Uw bestelling is ontvangen en doorgestuurd voor verdere verwerking"

Sindsdien nog niks gehoord.
Maargoed.

We wachten geduldig af. Cancellen kan altijd nog.
Cheers.
Joost.

@Jostiii

Origineel geplaatst door jostiii
@Jitterbug:

Ik heb geen polar maar de desktop versie besteld. Die zouden ze naar eigen zeggen op voorraad hebben omdat de polars en keyboard versies binnen een dag weg waren.

Joost.

Cancellen is bij mij geen optie...;-)
Inderdaad, de desktops zijn (iets) vlotter leverbaar, maar ik heb dringend toetsen nodig. Dat de polars binnen een dag weg waren, dat vind ik raar, tenzij ze bedoelt: binnen een dag allemaal verkocht/betaald/gereserveerd, want volgens mijn info zijn de polars gewoon nog niet gearriveerd

ik ga er heel koel, rustig en volwassen bij blijven, maar

IK WIL 'EM NUUUUUUUU

Maar zijn ze nu echt leverbaar? Of is het nog steeds ala feedback een jaar geleden, dat ze in folders staan maar nog steeds niet te leveren zijn?

Voorpagina nieuws?

Iemand heeft hier al gepost dattie hem ook daadwerkelijk heeft. Waarschijnlijk worden eerst de pre-orders (terecht overigens) uitgezonden.

En diverse winkels hebben bevestigd dat ze het spul on stock hebben. Andere winkels roepen ook dat ze al meteen weer uitverkocht zijn en dat het wachten is op de tweede batch.

Maar voorpagina nieuws it is als je het mij vraagt ;)

Cheers.
Joost.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Maar zijn ze nu echt leverbaar? Of is het nog steeds ala feedback een jaar geleden, dat ze in folders staan maar nog steeds niet te leveren zijn?

Voorpagina nieuws?

Onze grote vriend avs heeft begin deze week besteld (als ik het niet verkeerd heb maandag) en vandaag werd zijn Ti Desktop geleverd.

Dus wel degelijk leverbaar.....nu maar jaloers zijn allemaal! :D

Origineel geplaatst door Acidfever
Onze grote vriend avs heeft begin deze week besteld (als ik het niet verkeerd heb maandag) en vandaag werd zijn Ti Desktop geleverd.

Dus wel degelijk leverbaar.....nu maar jaloers zijn allemaal! :D

Ik heb hem dinsdag besteld rond 10:00 en vandaag om 11:10 was ie in mijn bezit...
Ziet er allemaal geweldig uit, en het klinkt ook super, wat een geweld...

De software geinstalleerd, os update, alles op automatisch, geen problemen gehad... SP2.

nu nog even de software zwaar abusen en kijken wat er gebeurt...

Als er iemand een voorbeeldje wil van een bepaald type sound, schreeuw maar :D

groet,

avs the happy man

Wavetable sounds met hypersaws erdoorheen! Nee het maakt niet uit wat, ik wil alles wel horen!

Back