Virus TI vertraagd + reviews?

Origineel geplaatst door Alex Omega
tja,

Oja! doe is ff dat subosc van de hypersaw aan en dan de level van de osc zelf uit zodat je 9x een pulse ovehoud...

(subosc is pulse) en gooi erdan een pwm tegen aan.

Dat wil ik horen!

hyperpulse!

als je wil hoor!

Tuurlijk wil ik...gaat alleen niet helemaal goed....

wanneer ik de osc volume uitzet, hoor ik helemaal niks meer...getver

Jazeker, dan wordt het inderdaad pas echt leuk. Maar het kon volgens mij niet bij de c, ik bedoel het is niet voor niets een sub osc. Eigenlijk ook een gemiste kans, dat ze er niet een huperpulse bij hebben gegooid, kan me niet voor stellen dat zoiets lastig te implementeren is, gewoon alles hyper!

Origineel geplaatst door JeanV
Jazeker, dan wordt het inderdaad pas echt leuk. Maar het kon volgens mij niet bij de c, ik bedoel het is niet voor niets een sub osc. Eigenlijk ook een gemiste kans, dat ze er niet een huperpulse bij hebben gegooid, kan me niet voor stellen dat zoiets lastig te implementeren is, gewoon alles hyper!

Zeker minder als dat niet kan......lijkt mij zeer jammer.... (met pwm,wat een superpads maak je dan..)

Maar nog niet te vroeg, misschien kan het nu wel....

Ik heb een nadeel gevonden...denk ik...misschien config probleem

Wanner de TI als VST is geselecteerd, comt er dus niks uit mijn regular outputs. Reageren wanneer ik speel op mijn KC doet ie dan ook niet meer...

mrph

:erm: Is 't een ideetje om een aparte thread te gaan maken voor gebruikers ervaringen met de TI, heren mods??

Is wel wat overzichtelijker; de "nog stééds niet binnen"-opmerkingen kunnen dan gewoon hier gedumpt worden.. :eureka:

:geslaagd: ..èn anders is 't off-topic met de titel.

Done :D

blijft die polar er staan als show en test model ?

Want dan ga ik binnenkort eens lekker testen ?

hij is zeker mooi !! :D

Yeah baby! Vanmiddag opgehaald!

virusti1.jpg

virusti2.jpg

virusti3.jpg

Wellicht als ik er aan toe kom post ik wel wat mp3tjes.

toch leuk eh, dat uitpakken daar zou je zo heel lang over moeten doen :) de "ontdek wat er in de doos zit" factor geeft zo'n plezier he

Ik vind het fucking frustrerend dat ik 'm al in december vorig jaar al besteld heb, dat ie nu op voorraad ligt bij diverse winkels, behalve waar ik 'm besteld heb ... :frons:

Had al aanbetaling gedaan, anders was ik natuurlijk nu ergens anders heen gegaan.

Het eerste dat me is opgevallen is dat in bank a, diverse patches 2x zitten. Zonder echt merkbare verschillen. Zoals a0 en a111. Exact hetzelfde.

Origineel geplaatst door JeanV
Het eerste dat me is opgevallen is dat in bank a, diverse patches 2x zitten. Zonder echt merkbare verschillen. Zoals a0 en a111. Exact hetzelfde.
Dat hebben ze gedaan om jaccis scherp te houden ;).

Back