Jaaa ik heb ook een Virus TI aangeschaft vandaag 
Was in de winkel 'm aan het uitproberen, heb ik 'm toch maar meegenomen. Ik vond het zo zielig die virus daar zo achter te laten
Geweldig ook gewoon hoe dat met die virus control werkt. Al weet ik natuurlijk nog niet alles ervan, heb ik de komende weken weer iets te doen tenminste

Was in de winkel 'm aan het uitproberen, heb ik 'm toch maar meegenomen. Ik vond het zo zielig die virus daar zo achter te laten
Geweldig ook gewoon hoe dat met die virus control werkt. Al weet ik natuurlijk nog niet alles ervan, heb ik de komende weken weer iets te doen tenminste

. "The usual suspects" patches waar vroeger problemen mee waren (crashing dsps) werken echter allemaal wel prima. Ook de arps lopen nu allemaal loei strak hier, dat was mijn allergrootste probleem.
om erbij te zetten. Don't get me wrong: de TI klinkt uitstekend, zeker ook vanwege alle fx onboard, maar als je ontzettend veel unison gebruikt (and I tend to overdo it sometimes) hakt dat nou eenmaal in de voices. En als ik het goed begrepen heeft/hebben de Nord(s) daar weer minder last van.