Daar ik niet voer een studio beschik (maar de kantine van mijn bedrijf) wil ik graag het bekabelen tot een minimum beperken. Daartoe overweeg ik een aantal patchbays aan te schaffen zodat ik mijn soundcraftGhost 32 LE wat "handiger" maak.
Maar:
1) Verlies ik kwaliteit door de pathbays er tussen te zetten? Extra connecties en lengtes.
2) Zijn pathsbays in normal mode ook balanced?
3) Voldoen Behringers (is een passief apparaat)? of adviseren jullie andere merken? (Hosa o.i.d.)
4) 2 meter kabels gaan voldoen. Moet ik hier mogami kwaliteit voor nemen (of zelf maken met neutriks) of volstaan aangegoten exemplaren?
5) Het constant geplugd zijn van de Soundcraft, verslechterd dat op den duur de verbindingen? (regelmatig opnieuw steken??)
Ieder extra advies wordt zeer op prijs gesteld.
Voorbeeld schema's hoe jullie ze gebruiken nog meer.
BVD
Maar:
1) Verlies ik kwaliteit door de pathbays er tussen te zetten? Extra connecties en lengtes.
2) Zijn pathsbays in normal mode ook balanced?
3) Voldoen Behringers (is een passief apparaat)? of adviseren jullie andere merken? (Hosa o.i.d.)
4) 2 meter kabels gaan voldoen. Moet ik hier mogami kwaliteit voor nemen (of zelf maken met neutriks) of volstaan aangegoten exemplaren?
5) Het constant geplugd zijn van de Soundcraft, verslechterd dat op den duur de verbindingen? (regelmatig opnieuw steken??)
Ieder extra advies wordt zeer op prijs gesteld.
Voorbeeld schema's hoe jullie ze gebruiken nog meer.
BVD