Inspiran - Reality [House?]

Inspiran

Administrator
Hoi, lang geleden dat ik nog eens tijd had om me met muziek bezig te houden. Ik heb even I, Trance opzij gezet, die maak ik ooit wel af :-)

Hier linkje naar nieuw liedje, beetje geïnspireerd op laatst gebeurde feiten:

http://inspiran.rave.org/music/Inspiran - Reality5.mp3

Comments zijn welkom (nota, ik ben nog altijd een noob :-))

Ik ben zelf een mega-newbie dus ik ga mij hier niet uitspreken over de kwaliteit van je productie...

Maar wat ik wel weet is dat dit geen House is. Not even Trancy House of zo iets dergelijks.

En ik snap niet dat je door gebrek aan inspiratie dan maar een vocal hebt genomen over die Tsunami ramp, maar dat zal wel mijn slecht gevoel voor humor zijn die me dat doet denken.

Greetz

Welk genre dan wel?

En dit heeft niks met gebrek aan inspiratie te maken...

sorry maar ik vind dit ongelofelijk smerig klinken.

de vocals die je gebruikt vind ik echt niet kunnen.

technisch gezien klinkt het wel ok denk ik, maar ik kan er echt niet langer dan 10 seconden naar luisteren.

tja, dan vindt jij dit maar smerig. Dit heeft niks met 'uitbuiten van een rampsituatie' te maken. De titel is Reality, waar ik dus nadruk leg op veel gebruikte trance cliches 'dromen, alles wordt beter, fantasy' even nu omver te werpen En daar vind ik een zo een sample vrij passend.

Overigens hoor je naar het einde toe dat een stuk van een vocal blijft hangen, wat de bedoeling is. Bij iedereen blijft bij een nieuwsflash niet alles hangen, maar bepaalde woorden. Zelf wou ik ook niet té ver gaan en dus geen sample gebruiken van het aantal doden.

Argh, ik haat kortzichtigheid

Dit heeft niets met kortzichtigheid te maken... sorry

Je had jouw diepgaande tripjes in het heelal van de Trance echt kunnen maken met wel 100 andere vocals.

Jij die zo tegen kortzichtigheid bent, waarom kan je geen kritiek aanvaarden? Je zou beter moeten weten dan dat...

Ik vind de stem gewoon niet passen in het geheel. Of ze nu over Tsunamis staat te leuteren of over babyfood.

De song is wel ok, maar is geen house. Eerder oudere Trance, maar dat haalde je zelf al aan ivm je Trance cliches...

:doei:

inhoud: interesseert me niet
genre: geen idee
beleving: ik kan er naar luisteren maar niet te lang
kritiek: de geluiden mogen er wat beter uitspringen cq drums mogen wat minder overheersen

succes met take zes! :W

Origineel geplaatst door divinio
Dit heeft niets met kortzichtigheid te maken... sorry

Je had jouw diepgaande tripjes in het heelal van de Trance echt kunnen maken met wel 100 andere vocals.

Jij die zo tegen kortzichtigheid bent, waarom kan je geen kritiek aanvaarden? Je zou beter moeten weten dan dat...

Ik vind de stem gewoon niet passen in het geheel. Of ze nu over Tsunamis staat te leuteren of over babyfood.

De song is wel ok, maar is geen house. Eerder oudere Trance, maar dat haalde je zelf al aan ivm je Trance cliches...

:doei:

Het was eigenlijk op unitek bedoeld hoor (ik ha eens wat meer die quote knopjes moeten gebruiken).

Overigens kan ik echt wel kitiek aan hoor, anders zou ik dit hier niet posten.

Iemand zei me dat dit eventueel onder 'progressive trance' zou vallen, maar ben er niet zo echt mee eens.

En roel heeft gelijk, die tumtuns staan beetje te luid, will be fixed in the next take :-)

Origineel geplaatst door Gabberatski
Iemand zei me dat dit eventueel onder 'progressive trance' zou vallen, maar ben er niet zo echt mee eens.

Nee dit is inderdaad geen progressive. Maar welke soort Trance het is laat ik liever over aan anderen

Back