evolution mk225c 25 versus oxygen8 ?

joostdenatris

2 witte sterren
ik ben op zoek naar een controller om met reason te spelen/prusten.
ik begin net, het is voornamelijk voor de lol.

kan iem. iets zeggen over de verschillen tussen
evolution mk225c 25 en de oxygen8 ?

ik heb alleen eventjes op een oxygen8 gespeeld, die andere ken ik niet.
welke is beter, wat zijn de voor- en nadelen ? etc...

joost

Ik heb zelf de oxygen 8 2 weken in bruikleen gehad....
Vreselijk qua software foutmeldingen etc. :r
Ik heb 2 weken geleden de evlolution mk-425c eindelijk binnen gekregen wat een verandering!! klein programma installeren en meteen aan het werk :okdan:
Persoonlijk vind ik de pitch en modulation weels lekkerder als ze links zitten(MK425c) dan erboven(oxygen8 )...
Dus waar komt dat op neer ik zou de 425c (225c in jou geval) kiezen!
Hij ziet er bovendien ook mooier uit ;) maarja daar gaat het niet om :P
Succes met jou keuze :okdan:

Stef

Origineel geplaatst door Maks
M-audio is er nu ook met de 'opvolger van de Oxygen8': de M-audio 02
maar dan nog blijf je met die irritante software zitten lijkt mij:confused:
en bovendien zie ik hier helemaal geen picth/modulation weels zitten

meer een soort duwknopjes denk ik.... wieltjes zijn wel handiger... hangt ervan af hoeveel aandacht je eraan geeft...
wooow als dat echt zo is dan zou ik zeker een evolution nemen!

Origineel geplaatst door DJ DyM
wooow als dat echt zo is dan zou ik zeker een evolution nemen!

de evolution heeft ook rotary knobs, wat de de m-audio niet heeft (beetje dom dat ze die er niet opgestoken hebben) en wat ik persoonlijk toch wel belangrijk acht...

Ik ben nu zelf een beetje aan het twijfelen of ik de nieuwe m-audio ozonic zou nemen, of een apparte interface en midi keyboard... Mocht ik dat laatste doen, zou de evolution mk425 een dikke kans maken bij mij... wel jammer dat ze er niet apparte bags voor maken, zoals bij de oxygen enzo wel doen:P

de evolution heeft ook rotary knobs, wat de de m-audio niet heeft (beetje dom dat ze die er niet opgestoken hebben) en wat ik persoonlijk toch wel belangrijk acht...

Ik ben nu zelf een beetje aan het twijfelen of ik de nieuwe m-audio ozonic zou nemen, of een apparte interface en midi keyboard... Mocht ik dat laatste doen, zou de evolution mk425 een dikke kans maken bij mij... wel jammer dat ze er niet apparte bags voor maken, zoals bij de oxygen enzo wel doen:P

vergist: zowel de oxygen als de evolution mk's hebben geen endless rotary knobs... hmm dat verandert de zaak wel voor mij...

In welke richting 8~ ??

je zegt de zaak veranderd maar waar kies je dan nu voor??

je zegt de zaak veranderd maar waar kies je dan nu voor??

nee, ik dacht dat de evolution endless rotary knobs had, en dan had ik daar mss wel voor gekozen...maar dat is dus niet
heb de oxygen altijd een leuk klein no nonsens dingetje gevonden, en voor die prijs kan je niet sukkelen, dus mss...

Ik heb zelf de oxygen 8 2 weken in bruikleen gehad....
Vreselijk qua software foutmeldingen etc. :r

Vreemd, ik gebruik mijn oxygen wel eens bij live & reason + vst's...nog nooit iets van vernomen :) .

Origineel geplaatst door funkdecoder
Vreemd, ik gebruik mijn oxygen wel eens bij live & reason + vst's...nog nooit iets van vernomen :) .

nee, ik las gisteren ook nog enkele goeie comentaren... ook nog wel enkele slechte:P maar als je ziet hoeveel ie gebruikt word enzo...

Back