samples cd's gezocht....

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Kunnen jullie een paar goede samples cds bedrijven noemen....

die goede kwaliteit Dance/Trance cd's maken....

Ben vooral op zoek naar cd's die;

1. ALLEEN WAV zijn....
2. compilatie met zowel FX, loops, vocals ...
3. beetje commercieel...

Ik zoek cd's met een ; net zoiets als de volgende liedjes; ' call on me'- 'stupid disco'- push up' gehalte achtige samples

maar die ook wat geschikt zijn voor TRANCE....

Merken net zo als ZERO G en INTERFACE

wij danken u wederom....:dubbel:

Re: samples cd's gezocht....

Origineel geplaatst door jaccis

en daar kun jij wat mee? dat vind ik nou echt van die samplecd's met vanalles wat en weinig waar je wat aan hebt.
maar er is een thread over het downloaden van samples etc..daar zitten ook bedrijven tussen die GOEIE samplecd's hebben.
gebruik de zoekfunctie maar eens, veel van mijn laatste tracks heb ik aan die thread te danken.
succes

Re: Re: samples cd's gezocht....

Re: Re: samples cd's gezocht....

Origineel geplaatst door cirkelzaag
en daar kun jij wat mee? dat vind ik nou echt van die samplecd's met vanalles wat en weinig waar je wat aan hebt.
maar er is een thread over het downloaden van samples etc..daar zitten ook bedrijven tussen die GOEIE samplecd's hebben.
gebruik de zoekfunctie maar eens, veel van mijn laatste tracks heb ik aan die thread te danken.
succes

Zero-G ben ik wel over te spreken.... Op Drum fundamentals van hun staan redelijk veel goede samples...
Kijk verder eens naar Samplelab / Pro sessions / Pro samples / ueberschall is erg goed.....
Ik zei net voordat ik mn post gewijzigd had dat je die sounds die jij zoekt niet zomaar van sample cds kan plukken.
Maar toen ik mn ueberschall techno & trance essentials nog es beter doornam kwam ik toch wel tot de conclusie dat je er aardig bij in de buurt kan komen! Kwam zelfs een hele reeks moog samples tegen die je in 'push up'' veel hoort 8~
Al zullen ze daar wel een echte gebruikt hebben of een VST versie ervan.
Maar ik blijf toch bij mn standpunt dat je beter af bent met wat goede softsynths of echte synths wil je effectief met de sounds spelen van waar je naar op zoek bent.

Laatst gewijzigd:
Re: samples cd's gezocht....

Origineel geplaatst door jaccis
Kunnen jullie een paar goede samples cds bedrijven noemen....

die goede kwaliteit Dance/Trance cd's maken....

Ben vooral op zoek naar cd's die;

1. ALLEEN WAV zijn....
2. compilatie met zowel FX, loops, vocals ...
3. beetje commercieel...

Ik zoek cd's met een ; net zoiets als de volgende liedjes; ' call on me'- 'stupid disco'- push up' gehalte achtige samples

maar die ook wat geschikt zijn voor TRANCE....

wij danken u wederom....:dubbel:

Daar zijn geen sample cd's voor !!
die dikke sounds zijn zelf gesampelde samples en ik gok ook veel analoog synthgeweld in de tracks die je noemt.

Ik denk dat juist de genoemde tracks meer digitaal als analoog zijn, behalve dan de moog (als het een echte is) die gebruikt wordt in ''Push up''

beste scratch

beste scratch

SCTRARCH !!!

Zit mooie shit bij jongeuuuuHHHH !!!!:okdan: :dubbel: :dubbel: :halleluja

Zoiets komt al een behoorlijk eind in de richting...

Bedankt...:halleluja

effe voor alle duidelijkheid...

Het enige wat ik zoek zijn;

FX , loops, breaks etc.... en vocals of losse stukjes vocals/rap !!!!!!!

GEEN; synth samples in verschillende tonen gesampled, of stukjes synth sounds phrases etc....

Back