• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

roland srv-3030 pro reverb

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koediman

--<{(OoO)}>--
SOS review

het is echt een topkwaliteit reverb... ik ben zelf tegenwoordig meer op zoek naar gruizig klinkende apparaten en dat is deze absoluut niet.... hij is nl. superclean en ruimtelijk.
het is de opvolger van de srv330 en is qua klank vrijwel identiek. de srv330 wordt in deze thread niet voor niks een paar keer genoemd.... de klank is gewoon buitengewoon goed.

225 euro lijkt me een schappelijk prijsje maar ruilen met iets leuks is ook goed.

niemand interesse?

tis echt een topbak hoor!
buiten het feit dattie gewoon heel smooth en ruimtelijk klinkt heeftie ook nogeens ontzettend veel instelbare parameters en exotische mogelijkheden zoals RSS en dynamic control.

RSS is rolands 3D systeem (vet!) en via dynamic control kun je op allerlei manieren de galm beinvloeden zodat je bijvoorbeeld automatisch bij een drumloop op de bd geen galm hoort maar op de snare een heleboel.
dit is dan nog een simpel voorbeeldje maar je kunt met het systeem de krankzinnigste dingen uithalen. het werkt niet alleen op binnenkomende audio maar ook op midi-info en is het ook nogeens toewijsbaar naar zowat elke parameter... het lijkt wel een synth! :D

oja... en er zit niet alleen reverb in maar ook een phaser, chorus/flanger, resonator en compressor.

fotootje:

Attachments

• srv_3030_hi.jpg
    srv_3030_hi.jpg
    8,2 KB · Bekeken: 65
okee... we gaan gewoon nog wat lager in prijs... ik moet 1 van m'n reverbs kwijt omdat ik een andere op het oog heb en ik mag van mezelf niet 3 dedicated reverbs hebben. :D
dus of deze, of m'n rev500 moet de deur uit.

bied maar gewoon een leuk bedragje en we komen er best uit.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back