nieuwe gear

Stefan

budget freak
5510_main_text.jpg

main_phones_small1.jpg

# Weight: 155 g
# Dimensions: 134 x 58 x 28 mm, 165 cc
# Talktime: 2 h 30 min - 4 h 30 min
# Standby time: 55 - 260 h
# Key features: Digital Music Player and Recorder, Nokia Audio Manager PC software for copying personal CD's, organizing and downloading music files from a compatible PC to the Nokia 5510, FM stereo radio, full keyboard for fast text input, 5 games, WAP, multiple chat, multiple SMS sending

woohoo. met mp3 speler! :) :) :)

hehe. ik kan niet alles hebben, ben eigenlijk helemaal niet iemand die het nieuwste van het nieuwste wil. dit is mijn eerste nieuwe telefoon in 4 of 5 jaar ofzo :)

de grootte valt nog mee, hij's net iets groter als de gemiddelde telefoon. :)

ja maar een stuk groter als een mobiele telefoon ;)

Origineel geplaatst door J-Run
ja maar een stuk groter als een mobiele telefoon ;)

argh! gemiddelde mobiele telefoon bedoel ik! :D

nokia 9110 die langzaam kapot aan het gaan is....zeker weten dat die fabrikanten ervoor zorgen dat zo'n telefoontje na een jaar of 2 kaduk gaat

Origineel geplaatst door olafmol
nokia 9110 die langzaam kapot aan het gaan is....zeker weten dat die fabrikanten ervoor zorgen dat zo'n telefoontje na een jaar of 2 kaduk gaat

Nokia hè?! Laat me raden... scherm valt uit of batterij valt uit. Of allebei?!....

Misschien heb je het ooit gehoord? Van die vent die géén mobiel heeft, zelfs tegenwoordig nog steeds niet?

Dah ben ikke dus!

Eric

Puur telefoongenot

Puur telefoongenot

Ericsson T18s, niets multimedia, geen games, gewoon ... telefoon en dat ik vind ik super.

GPD_1562_1022_0_828.gif

Alleen, na 2 jaar intensief gebruik heeft de batterij bijna haar laatste adem uitgeblazen. Kan nu enkel nog ong. 8 Hr zonder te herladen. :(

zeker weten dat die fabrikanten ervoor zorgen dat zo'n telefoontje na een jaar of 2 kaduk gaat

ik heb er vrij lang mee gedaan, ik denk toch wel een jaar of 4-5 ... was een nokia 5310 of zoiets, die ik bij een ben prepaid pakket kreeg.

ik heb nog een tip: ik had er een, maar raakte hem steeds kwijt, nu heb ik 'm met een touwtje aan m'n bureau vastgebonden.

meestal is je contract dan toch alweer verlopen. ik begin trouwens ook een aardige gsm collectie te krijgen. zou ik me siemens s35 over 20 jaar ook voor woeker prijzen kennen verkopen omdat ie vintage is ?

8)

Origineel geplaatst door mono-poly

zou ik me siemens s35 over 20 jaar ook voor woeker prijzen kennen verkopen omdat ie vintage is ?

alleen als ie echt analoog is ;-)

Back