nieuwe gear

ik heb een echte sony telefoon met opneembare beltonen...
als een vriendin van me belt hoor ik de carnaval op de grote markt in Breda ... lalalalaii lalaaaaa !! heerlijk!
Ook makelijk als je een spontane muziekale ingeving hebt, kun je hem inzingen op je eigen telefoon.

Ik gebruik hem ook serieus als muziekinstrument, remember phonky phone?? de kenners zullen het stoorgeluid van een Ericsson GH688 horen, daar heb ik er 2 van (multimbraal 8o) )

Ik was net meteen maar ff op zoek gegan naar de life versie van Phonky Phone opgenomen in Oost Duitsland in Mei 1999.
Het klinkt inderdaad verrot.. maar dat komt omdat het is opgenomen op een portable minidisk met soundblaster microfoon in de DJ booth... maar dat heeft ook wel weer wat... >:|

da goose - phonky phone (life)

Laatst gewijzigd:
MIDI op je mobieltje

MIDI op je mobieltje

Ben op zoek naar een nieuw mobieltje, mijn huidige heeft na jaren de geest gegeven (lees: hij kan niet zo goed zwemmen :stupid )
Zie ik dat er binnenkort een Nokia op de markt zal verschijnen met MIDI 8P Komt er dan eindelijk toch eens een einde aan al die f*$$ng, irritante beltoontjes?
main_page1.jpg

Of je er vette klanken mee kan maken, afwachten wellicht maar je kan al eens luisteren
Nou nog een mobieltje met een gewogen klavier 8)

Ok dan zit je op een synth forum word je nog met je werk geconfronteerd..... (ben telefoon verkoper....)

KHeb zel een siemens SL45 met 64 mb geheugen & mp3 speller + MIDI!!! en nog wat leuke opties

Ow ja misschien het verkeerde forum maar dit is een topic waar ik even mijn hart kan luchten. Ik wil namelijk 1 ding kwijt over nokia toestellen: iedereen zegt nokia zuper nokia tof nokia goed nou mooi NIET nokia heeft 68 % uitval dit houd in dat 68% van de toestellen binnen een jaar kapot gaat!!!!! Nokia zuigt dus gewoon:duivels:

Ok nu dan een iets wat leukere phone wel leuk voor de analoge freakz. De sony mz5 heeft een analoge input8o) en een analoge output8o) !!! En mp3 maar dat is dan jammer genoeg weer digitaal....

ow ja nog effe over de beltonen van tegenwoord umhprfff

Tegenwoordig zit er in de samsung toestellen een sampler.....
Ok niet veel geheugen voor 3 seconden aan audio maar ok als je dan ook nog de sequencer (!) er in hoord met zijn sounds die zijn gewoon bijna beter als een mc303..... Nee just kidding maar ze klinken wel goed zitten een paar leuke sweep basjes is en andere toch wel analoog klinkende geluiden8)

Origineel geplaatst door Auxillary
Misschien heb je het ooit gehoord? Van die vent die géén mobiel heeft, zelfs tegenwoordig nog steeds niet?

Dah ben ikke dus!

Eric

Ik heb ook geen phone:okdan:

Telefoon? Nokia 9210 voor dagelijks gebruik en een Nokia 6210 voor wanneer Mister Baksteen niet gewenst is (vrije tijd).

Telefoons moeten functioneel zijn. Aan gadgets heb ik niets. Wie zit er nu te wachten op een telefoon met firewire & usb aansluiting, midi in out & thru poort en stereo boxen met gewogen toetsen...

Back