Ik wil wat dingetjes gaan upgraden, dus het is tijd voor een nieuwjaars schoonmaak. Alles heeft in een rookvrije studio gestaan. Met elk artikel ben ik de eerste eigenaar behalve bij de JD-800. De rest kan ook opgestuurd worden, in dat geval wil ik wel de verzendkosten betalen.
Roland JD-800 - 650 euro
Hij is in zeer goede staat. Het heeft enkel wat kleine krasjes, die zijn niet echt te zien. Alle knoppen en sliders werken goed. Ik ben de tweede eigenaar. Hij heeft daarnaast een op maat gemaakte stofhoes en komt met een Duitse handleiding en twee Engelse boekjes. Ik heb ook nog een patch manager voor Windows en honderden patches voor je.
M-Audio Delta-44 - 90 Euro
Compleet in originele doos en met handleiding, drivers. Je krijgt er gratis wat jack plugs bij.
M-Audio Midisport 4x4 - 75 Euro
Compleet in originele doos en met handleiding, drivers. Niet eens een jaar oud. Het is de nieuwere silvere versie.
M-Audio Oxygen-8 - 80 Euro
Compleet in originele doos en met handleiding, drivers. Heeft een op maat gemaakte stofhoes.
ART Tube MP OPL (Buizen Preamp) - 25 Euro
Voor microfoon of om over te sturen (als je bv. een digitale mixer hebt).
Als je meerdere artikelen afneemt worden de prijzen redelijkerwijze lager.
Ruilen? Op het moment ben ik alleen op zoek naar:
* M-Audio Delta 1010
* Access Virus KC
Roland JD-800 - 650 euro
Hij is in zeer goede staat. Het heeft enkel wat kleine krasjes, die zijn niet echt te zien. Alle knoppen en sliders werken goed. Ik ben de tweede eigenaar. Hij heeft daarnaast een op maat gemaakte stofhoes en komt met een Duitse handleiding en twee Engelse boekjes. Ik heb ook nog een patch manager voor Windows en honderden patches voor je.
M-Audio Delta-44 - 90 Euro
Compleet in originele doos en met handleiding, drivers. Je krijgt er gratis wat jack plugs bij.
M-Audio Midisport 4x4 - 75 Euro
Compleet in originele doos en met handleiding, drivers. Niet eens een jaar oud. Het is de nieuwere silvere versie.
M-Audio Oxygen-8 - 80 Euro
Compleet in originele doos en met handleiding, drivers. Heeft een op maat gemaakte stofhoes.
ART Tube MP OPL (Buizen Preamp) - 25 Euro
Voor microfoon of om over te sturen (als je bv. een digitale mixer hebt).
Als je meerdere artikelen afneemt worden de prijzen redelijkerwijze lager.
Ruilen? Op het moment ben ik alleen op zoek naar:
* M-Audio Delta 1010
* Access Virus KC