Powercore Firewire Probleem!!

Sirrom

Digitabeet
Wie kan mij helpen met het volgende?

Ik heb van de week na lang wikken en wegen de powercore firewire gekocht,nu komt het volgende:
Na eindelijk het hele zaakie te hebben aangesloten stuit ik op een reeks van problemen zoals deze:

The process synchronization between the Plug-In and the POWERCORE driver failed. Save your work and reboot your computer. If the problem persists

Of deze:

TC MasterX3 Internal Error [8B000007] occured. If the problem persists, please contact TC Support. support@tcelectronic.com
En ga zo maar even door!

Heb het op 3 pc's uitgeprobeerd,maar telkens als ik de plugins wil gebruiken en daar is dit apparaat toch voor,krijg ik deze bovenstaande problemen of zelfs m'n pc knalt eruit reboot en dan staat er als tekst: Dit systeem is hersteld van een ernsige fout!!

Iemand ook van deze problemen?
Ik hoor graag van jullie

Alvast Bedankt

oohhhh:bekdicht: :confused: leef met je mee maar kan je helaas niet helpen. Vast of een conflict met de software! Je heb meerdere pc's gesjekt dus waarschijnlijk is het niet een moederboard incompatibiliteit..misschien ook wel.
Heb je zo'n mooi kassie met de finalizer enzv enzv......heb ook lang lopen denken ..powercore...of hardware finalizer....maargoed!
Succes

Ik had gehoord dat de mannen...en vrouwen van TC bezig waren om de drivers opnieuw te herschrijven omdat ze gewoonweg niet deugden. En dat deze soort problemen op alle soorten moederborden en firewirecontrollers wel voorkwamen.
Oftwel buggy shit van TC.

De PCI versie heeft hier trouwens 0.0 problemen mee. Het is puur het firewire stukje van de drivers wat niet klopt.

Origineel geplaatst door fuse
Ik had gehoord dat de mannen...en vrouwen van TC bezig waren om de drivers opnieuw te herschrijven omdat ze gewoonweg niet deugden. En dat deze soort problemen op alle soorten moederborden en firewirecontrollers wel voorkwamen.
Oftwel buggy shit van TC.

De PCI versie heeft hier trouwens 0.0 problemen mee. Het is puur het firewire stukje van de drivers wat niet klopt.

Ik hoop dan dat jouw bronnen serieus zijn,dan kan ik wachten op nieuwe drivers!
Anders powercore linea recta terug!!

Maar Bedankt,voor je info

Heb precies hetzelfde probleem!
Toevallig ook in Cubase SX 3.1?? Want las laats ergens dat het weleens aan die Cubase versie kon liggen!

nee, het ligt aan je firewire kaart.

Ik had het ookmet de pc's.
Op een mac g5 was er geen probleem en toen ik het op de pc aansloot kreeg ik ook di zelfde problemen.

Nadat ik een andere firewire kaart aansloot was het probleem opgelost.

succes

Hier ook, mooi ga dus morgen die nieuwe FW kaart halen, had er een besteld maar d8 als die onboard goed werkt zal het wel, niet dus :(

helpdesk

helpdesk

Heb zelf een powercore pci gehad, die ook een internal error gaf. Na diverse zaken getest te hebben op aanwijzing van de helpdesk van TC bleek dat de kaart niet goed meer was. Ze hebben toen als service een nieuwe gestuurd en kon ik de kaart in de winkel omruilen. Je zou dus het beste contact zoeken met de TC helpdesk op hun eigen forum. Werkt prima en je krijgt snel antwoord. Je hebt immers de kaart met officiƫle software, dus waarom zou je er dan geen gebruik van maken. Hopelijk krijg je de boel dan snel werkend, want het is een mooi stukje hard/software. Succes!

Heb net de nieuwe drivers geinstalleerd van de website endeze werken dus wel goed, nog geen out of sync problemen gehad :D

Back