Phlutdroid IG88
Stamgast
Ik heb m'n G2 Engine al een tijdje niet gebruikt, maar toen ik hem (nietsvermoedend) laatst wilde inschakelen omdat ik een andere computer had ingezet voor o.a. de G2 software editor en ik geen verbinding kreeg met de G2 bleek dat het power-ledje ook niet actief was. Na wat zoeken op het web kwam ik erachter dat waarschijnlijk de zekering was doorgebrand. Na een check bleek dit inderdaad het geval te zijn, dus ik heb ik een nieuwe geplaatst van hetzelfde type, maar deze fikte ook gelijk weer door. Mijn conclusie; een probleem met de voeding.
Ik heb via de website van nordkeyboards, zoals zij tegenwoordig heten, een melding gemaakt van dit probleem, maar dan krijg je een mail terug met de volgende tekst: "A reply should appear within a few working days from the support team in your country."
Mijn melding is van begin vorige maand, maar heb dus nog helemaal niks gehoord en ik ga er vanuit dat dit ook niet gaat gebeuren. Een beetje jammer allemaal, maar het zij zo.
Het maakt mij niet uit wie mijn G2 kan fixen en wat dat gaat kosten, maar heeft hier iemand een goeie tip voor me wie mij eventueel kan helpen?
Ik heb via de website van nordkeyboards, zoals zij tegenwoordig heten, een melding gemaakt van dit probleem, maar dan krijg je een mail terug met de volgende tekst: "A reply should appear within a few working days from the support team in your country."
Mijn melding is van begin vorige maand, maar heb dus nog helemaal niks gehoord en ik ga er vanuit dat dit ook niet gaat gebeuren. Een beetje jammer allemaal, maar het zij zo.
Het maakt mij niet uit wie mijn G2 kan fixen en wat dat gaat kosten, maar heeft hier iemand een goeie tip voor me wie mij eventueel kan helpen?