goede cd player

Sony

Ingeburgerd
hey forummers zoals ik eerder al vertelde wil ik m'n ministudio grondig vernieuwen daarom ga ik de komende maanden wat vragen stellen over heel wat producten die ik de komende maanden wil aankopen.

Eerst en vooral wil ik een deftige cd player. Wat voor mij van groot belang is, is de kwaliteit van de muziek. Wat ik vooral niet moet hebben is een goedkope jb-systems overladen met allerlei dj snufjes.
Dit model is me al opgevallen: Tascam cd-450, sony cdp-d500. Zijn dit goede modellen? Wat neem ik beter wel of beter niet. Ik hoor het graag!

Alvast bedankt voor de medewerking.
Groeten Sony.

Re: goede cd player

Origineel geplaatst door Sony
hey forummers zoals ik eerder al vertelde wil ik m'n ministudio grondig vernieuwen daarom ga ik de komende maanden wat vragen stellen over heel wat producten die ik de komende maanden wil aankopen.

Eerst en vooral wil ik een deftige cd player. Wat voor mij van groot belang is, is de kwaliteit van de muziek. Wat ik vooral niet moet hebben is een goedkope jb-systems overladen met allerlei dj snufjes.
Dit model is me al opgevallen: Tascam cd-450, sony cdp-d500. Zijn dit goede modellen? Wat neem ik beter wel of beter niet. Ik hoor het graag!

Alvast bedankt voor de medewerking.
Groeten Sony.
ik heb evt. nog wel een 19" tascamcd401 voor je zeer sjieke cdspeler(maar de finetuning van de tracking komt wel nauw; die moet je even laten afstellen voor een paar euro). beter/chiquer kun je het niet hebben, tweedehands voor minder dan 100.- mail me maar als je interesse hebt.
leetur

Misschien heel gewaagd... maar kijk eens naar een wat oudere philips of marantz cd spelers..
Ze zijn niet duur, maar klinken over het algemeen echt heel goed...
Staar je vooral niet blind op mogelijkheden als cd-r's etc. te draaien, want dat kan zelfs mijn philips cd100 uit 1984 al..... (op 14 bit!)
Als het oog ook wat wil , adviseer ik je om verder te gaan zoeken, want bovenstaande cd spelers zien er niet studio-achtig uit. (hoewel de cd100 altijd een beauty zal blijven ;) )

Back