• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop NordRack 1 & Akai EB16 FX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

glennplumber

Kneed je synth
Nog steeds te koop de nordrack 1.
Ik ben de eerste eigenaar + doos/handleiding/voice expansion.

Nu ook te koop de fx voor de mpc/s2000/s3000 de EB16.
Ook eerste eigenaar.

TEAB

Groetjes Glenn

Ik wist niet hoeveel zo'n boardje kost, maar dit vind ik nog ff teveel, thnx

'n vriend van mij heeft 'm kort geleden nieuw gekocht voor 260 euro inc btw. Ik vond het al vreemd; moet haast wel 'n foutje van de winkel geweest zijn (als ik me niet vergis Dirk Witte in A'dam)..

Origineel geplaatst door lo-fi
'n vriend van mij heeft 'm kort geleden nieuw gekocht voor 260 euro inc btw. Ik vond het al vreemd; moet haast wel 'n foutje van de winkel geweest zijn (als ik me niet vergis Dirk Witte in A'dam)..

Ligt er aan !! Er zijn winkels waar je um kan kopen in combie met een mpc en dan is ie de helft van de prijs
(is een aktie van akai). Dat zou dus kunnen kloppen.
Helaas heb ik er de vollepond voor betaald.

Net met 'm gecheckt. Was idd 'n combie-aankoop.

eb 16

eb 16

ik bied 50 euro

voor jou oude EB16

ik heb hem eigenlijk niet nodig maar wil hem wel hebben voor de aanvulling van mij s 2000.
ik hoor het wel,

robert

Re: eb 16

Re: eb 16

Origineel geplaatst door robert heuk
ik bied 50 euro

voor jou oude EB16

ik heb hem eigenlijk niet nodig maar wil hem wel hebben voor de aanvulling van mij s 2000.
ik hoor het wel,

robert

Wat denk je nou zelf !!??

€200,- is ie van jou !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back