New album DAFT PUNK

Hebben jullie trouwens Human After All eens beluisterd op jullie monitors? Ik deed dat en ik het hele album ruist als een f*&^%king zee. >.<

Jeez wat een slechte mix zeg! Over nalatigheid gesproken...

Re: Re: Prime time of your life

Re: Re: Prime time of your life

Origineel geplaatst door Mennomoog
Homework vind ik gewoonweg saai en niet te pruimen, m.u.v Da Funk, Around The World en vooruit dan maar ook Teachers klinkt wel aardig. Maar voor de rest, geloop geloop geloop en nog eens geloop. Waarom vind iedereen dit toch een geweldig album? Ik vind het dood :gaap: :Z

Hey Mennomoog,

Ik vroeg me af wat er zo slecht is aan loops en nog eens loops. Ok, de wereld zou saai zijn met alleen maar zo een werk, maar toch.

Ik vond Homework dé CD die bij mij insloeg als een bom toen. Die gasten gebruikten misschien wel alleen loops maar ze wisten verdomme echt wel hoe ze die moesten gebruiken. Naar mijn mening had niemand hen dat al voorgedaan op die manier.

Die nummers van hen hebben menig iemand tot oncontroleerbare heup-stuiptrekking gedwongen. Er straalde zoveel energie uit die cd en een frisse wind schudde het electronische wereldje danig door mekaar.

Je moet het hen toch echt geven hoor.

Wat hun laatste cd betreft, kan ik je alleen maar gelijk geven. Het straalt er af dat dat in 6 weken ineen is gestoken. Zooo jammer, maar wat doe je eraan. Waarschijnlijk "moesten" ze nog eens een cd'tje uitbrengen voor geld in de kassa of zo. Deze keer was het geen Homework, maar strafwerk...

Back