• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Jupiter 6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

C738

Meubilair
Analoge Vintage monstersynth in goede staat!

Wat feiten op een rijtje:
-6 stemmig polyfoon
-2 oscillatoren met Pulse (met pwm), zaagtand en sinus tegelijk te gebruiken, osc. 1 aan osc. 2 te syncen en andersom, crossmodulatie mogelijk.
-lowpass / bandpass / highpass filter
-2 envelopes, toe te wijzen aan crossmod, pwm, filter, amplitude
-2 LFO's
-ingebouwde arpeggiator
-MIDI aanstuurbaar
-Spilt / layer mogelijkheden
-Uitgebreide modulatiesectie

Deze synth kan ontzettende zuivere sounds voortbrengen tot voorbij de digitale synths van tegenwoordig.
Klik hier voor meer informatie

Doe een realistisch bod (als het niet met een 8 begint reageer ik niet eens, en nee meer dan 89 euro svp ;))
1 op 1 ruil tegen een elektron machinedrum kan ik me ook in vinden.

Robin

Oei wat mooi!

jp6_1.jpg

-C-

Goed, ik zal dan es een vraagprijs neerzetten van 888 euro.
Afdingen mag!
Ik wil nog steeds 1 op 1 ruilen met een machinedrum.

PB me voor mijn nummer

Robin

En kijk eens! Een natte doos!

-C-

Attachments

• nattedoos.jpg
    nattedoos.jpg
    13,7 KB · Bekeken: 56
En anders voor de liefhebbers een Milky Way?

Dr worden me hele leuke spullen aangeboden voor ruil, maar ik kan dr niet op in gaan helaas, tenzij je van je machinedrum af wil :).

-C-

Ich sehe das Licht!

Ich sehe das Licht!

Inmiddels ben ik dr achter gekomen dat er een sample CD van de machinedrum is, die ga ik waarschijnlijk bestellen dus de machinedrum inruil komt te vervallen.

Een ander plan:

Ik wil (nu wel) wel ruilen. Bied iets leuks aan!

Een paar hints:
-liever geen akai synths / samplers / sequencers (ik ben voorzien)
- liever geen workstation achtige dingen / rom-based spul
-een leuke VA met knoppen? (supernova (2?), virus B/C/rackXL, nordlead2X (keys!), geen novation KS4/5, of iets in die geest.
-Roland TR 909 of TR 808
-dx200, korg 707, sh101 met grip, mc202
-electribe SX of MX
-future retro 777, nette TB303 met syncbox

...of iets anders wat in het rijtje past?

Ik ben bereid om naar je toe te komen voor een ruil, tenzij je erg ver weg woont (ver als in onder Utrecht...vanuit winschoten) dan moeten we wat afspreken ergens.

Robin

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back