help isnie met zijn demo

help isnie met zijn demo

• a

Stemmen: 2 22,2%
  • b

Stemmen: 0 0,0%
  • c

• d

• e

• f

Stemmen: 1 11,1%
  • g

• h

• i

• j

• Totaal aantal stemmers
    9

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
ik ben van plan enkele demos rond te gaan sturen, maar ik zit met een klein probleem.
ik weet niet welke 3-4 tracks ik zou moeten kiezen voor mijn demo. dus vraag ik het aan jullie via een kleine poll. de eerste 4 tracks zijn mijn voorkeuren voor de demo. maar ik weet niet of dat wel optimaal is. daarna staan ze in willekeurige volgorde.

a
b
c
d
e
f
g
h
i
j

A, D, E en J :)

en aangezien je maar op 1 keuze kan stemmen stem dan gewoon je favoriet en post derest van je keuze hier maar.

Ik zeg allemaal,ze hebben allemaal wat.
De maatchappij waar je naar toe stuurt is de beslissende factor.
Ik ga niet te stemmen,want smaak is subtiel,dadelijk maak ik een beslissing,terwijl de maatchappij net DIE track gaaf had gevonden.

Dat je tracks maar bij de goede terecht komen isnie,want dat verdien je.

Tsja dat is moeilijk omdat persoonlijke smaak hier zeer van toepassing is...

Ik zou zeggen ga voor J , D , E en A (A vind ik wel de minste) Ik houd namelijk wel van het ruigere werk wat ik wel kan vinden in J , D en E

Ik wil me ff aansluiten bij de mening van Trash....Je maakt gewoon lekkere nummers en het word onderhand eens tijd voor wat anders.
Je hebt lekkere beats met van die psycho synthlijntjes zoals dus in de door mij gekozen nummertjes.

Mijn keuze:
1. e (volgens mij zei ik laatst juist nog dat ik niet zo kapot was van deze track :confused: )
2. d
3. a
4. f
5. b
6. j
7. c
8. h
9. g
10. i

Maar ja, jij kun natuurlijk zelf het beste bepalen welke nummers het beste op een demo passen. Buiten 'goed' kunnen ook 'afwisseling', 'opbouw', 'veelzijdigheid' (binnen de demo dan) criteria zijn bij je keuze. Dus...

Succes! :okdan:

Ik ben tot en met D gekomen. A en D vind ik het leukst tot nu toe. B en C een stuk minder, terwijl je die zelf ook erg hoog zet. Zo zie je maar hoeveel smaak uitmaakt.

Daarom zou ik ze gewoon allemaal op de demo zetten. En als het ff kan persoonlijk langs gaan. Ten eerste weet je dan tenminste dat het op de goede plek aankomt, kan je gelijk feedback krijgen. En vooral die feedback is op die manier toch een stuk makkelijker dan via een brief of mailtje.

Succes met de demo!

Precies hetzelfde als Apollo: G, J, C

BTW, heb het gevoel dat je het een beetje op safe speelt? Heb
een paar andere tracks van je gehoord die net een beetje verder
gingen... daar is naar mijn idee niks mis mee!

In ieder geval, success ermee!

Mvg.

CoolRunning

Isnie,

Even heel eerlijk een puur vanuit de buik loeiharde kritiek op je muziek. Probeer het te zien als opbouwend, ik ben voor mezelf even hard. Weet ook dat mijn mening niet universeel is en niet perse gedeeld wordt door andere mensen (subjectief dus).

Met deze verzameling songs krijg je een goed overzicht van hetgeen je te bieden hebt, muzikaal. Mijn onderliggende (ietwat bange) vermoeden wordt wat bevestigd, heb een tijdje gewacht om het kenbaar te maken aangezien anderen blijkbaar zo unaniem goed op je muziek reageerden.

Algemeen vind ik je sound iets te simplistisch, het zijn knutselwerkjes, waar naar mijn idee nogal een vibe van 'we moeten dat hier snel afgehandeld hebben en hop naar iets nieuws' rondhangt. Dat heb ik in elk nummer eigenlijk. Iets te kort door de bocht zeg maar. Daarnaast komt puur qua geluidskwaliteit het idee naar boven dat elk geluid dat je gebruikt op een lage bitrate is gemaakt, volgens mij is het de 'Fruityloops-sound' waar je soms over leest. Dat is bij mij in elk geval de reden waarom ik altijd zo een haat-liefde verhouding met het programma heb. Het is mega-intuitief, de nummers rollen uit de machine, maar de sound van het programma sucked. Maar goed, dat is mijn ervaring en doet er hier verder niet zo toe.

Verder meen ik dat je gevoel an sich nog iets moet evolueren naar iets meer volwassenheid en rust. De muziek klinkt mij iets te geforceerd en laat het gevoel niet helemaal de vrije loop gaan. Daar kan je op zich niet veel aan doen, buiten groeien (ev. mediteren). Dat neemt niet weg dat je demo's mag opsturen. Maar ik denk dat je over een jaar (misschien 2 of meer) meer succes zal hebben.

Voor de rest geloof ik wel dat er een potentieel is, vandaar de reactie. Ik hoop dat ik niet te belerend overkom iig.
Succes.

Ik begrijp wat Nick bedoeld maar dat is ook wel de stijl van Isniezot denk ik....
En bekijk het eens van de andere kant,DIT is alleen nog maar Fruityloops.Ik ben persoonlijk zeer gecharmeerd van de nummers die ik gekozen heb (al mogen ze iets meer ''klappen'' van mij) maar da's altijd nog te doen.
Ach joh we zien wel waar het schip strand.

Ik begrijp wat Nick bedoeld maar dat is ook wel de stijl van Isniezot denk ik....
En bekijk het eens van de andere kant,DIT is alleen nog maar Fruityloops.Ik ben persoonlijk zeer gecharmeerd van de nummers die ik gekozen heb (al mogen ze iets meer ''klappen'' van mij) maar da's altijd nog te doen.
Ach joh we zien wel waar het schip strand.

3 jaar verder ....hoe zit het ermee isnie ?

Waar is Isnie eigenlijk? Lang niet meer voorbij gekomen... :erm:

Back