[Track]Last 2 quarters

C738

Meubilair
Mijn laatste uitspatting!

God wat voelt het goed nu ik hier zit en ik weer 12 minuten gejammed heb en het vast heb kunnen leggen.

This one is personal ;) dr moest even iets van mijn hart :D.

Linkerhand:
MPC, mixer, af en toe een graai naar mijn glas warsteiner ;)

Rechterhand:
BCR2000 (superbassstation, quadraverb), mixer.

Drums: A4000
Baslijn: MKS 50
Lead 1: Future retro 777
Lead 2: Novation Superbassstation
FX: Quadraverb / midiverb IV / MDX2100

Tracknaam: Mensen die me goed kennen weten wat ik hiermee bedoel ;)

Panning: Klopt geen flikker van.

Ik sta open voor welke kritiek dan ook ;) Kom maar op!

-C-

Hmmmm ik snap dat je tijdens het maken van dit helemaal uit je plaat gaat maar persoonlijk vind ik het een beetje van hetzelfde (heb betere dingen van je gehoord)
Ik denk dat je in het vervolg beter maar als titel ''My last chocolate milk'' moet gebruiken :D

Dus ik zeg niet dat het bagger is maar ik vind het weinig vernieuwend. :biertje:

Die bassline is lekker donker.
Hij wordt later wel freaky.
Iets meer afwisseling mag naar mijn weten wel.

Het was duidelijk de bedoeling dat het doorgaat.

Tis wel een lekker acidlijntje! Maar 't blingt idd niet uit in orginaliteit. Tis wel grappig dat je steeds wisseld in verschillende drumgeluiden. Maar die bassdrumroffels gaan we wel een beetje irriteren....
Tis duidelijk een jamsessie, en 't zou ook zeker niet misstaan als liveset! Ga je ook nog een versie maken met volledig voorgeprogrammeerde sequence e.d. (geen jamset maar een 'studioversie')?

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Ga je ook nog een versie maken met volledig voorgeprogrammeerde sequence e.d. (geen jamset maar een 'studioversie')?

Nee, dat ga ik niet doen, mijn insteek is in 1e instantie om dit in een liveset te gebruiken. Door het compleet uit arrangeren van een track vind ik dat gevoel en de spontaniteit verdwijnen of in mindere mate aanwezig zijn.

Die bassdrumroffels kunnen idd irriteren. Het is nu een 8 maten loop ik zit te denken om het tot 16 maten uit te breiden en de kicks opnieuw in te spelen met minder roffels. Verder kan de rest van de percussie ook nog wel een keer onder de loep genomen worden.

-C-

Back