Nord Micro Modular 199 euro

Belachelijk weinig geld zeg... Ook wel apart dat meneer er niet meer voor wil hebben. Kat in de zak?

valt wel mee toch?

valt wel mee toch?

ik heb die van mij ook gekocht voor die prijs,
staan ook wel vaker te koop voor rond de 200 - 250

juist wel ok !!

Origineel geplaatst door Frer!k
Belachelijk weinig geld zeg... Ook wel apart dat meneer er niet meer voor wil hebben. Kat in de zak?

Als iemand boven de 200 euro bied wordt ie van marktplaats afgeflikkert.

Leuke bak, niet duur :D.
Zodra ik hier e.e.a. weer op de rail heb haal ik me eentje :). Ik heb dr een gehad maar heb geupgrade naar een nord modular rack en later een G2 engine. Toen kwam ik dr achter dat ik die bak eigenlijk niet meer gebruikte dan een micro modular en om dan een duur stuk gear in je rack te hebben hangen voor een paar bliepjes.. nee dank je... dan gaat ie :D.

Maar iemand omgeving eindhoven? Pak die deal met beide handjes aan want voor je het weet is iemand je voor :)

-C-

Sorry Diskonet,

Heb hem vrees ik voor je weg gekaapt, staat nu hier voor m'n neus. Wat een koel ding, ik denk wellicht wel in de nabije toekomst toch maar een G2, of op z'n minst een Modular (G1) keys aan te schaffen. Dan laat ik het je wel even weten, verkoop ik hem weer...

Blij dat je er een op de kop heb kunnen tikken, begon me al schuldig te voelen. *D Ik had de advertentie gelezen voordat hij hier op SF gepost werdt, en was de eerste die reageerde.

Jaa,

ik ben ook al helemaal los gegaan met m'n MM! Zeeeer cool. Als 'ie nou ook nog eens MIDI noten kon versturen zou ik helemaal blij zijn, nou ja.

Maar eh, even uit nieuwsgierigheid: heb jij ook een Friese voornaam? Kreeg wat rare berichten van de verkoper, over dat onze voornamen hetzelfde zouden zijn. Nou heb ik niet zo'n ontzettende veelvoorkomende naam, dus vroeg ik me af wat daar van waar was...

-diskonext

Kocht hem zelf een jaar geleden voor 200. Belachelijk laag wil ik de prijs dus niet noemen. Wel een goede prijs.

Hoi Diskonext,

De verkoper had inderdaad een opmerking over een verwarring rond een dubbele "R" naam, dat was jij dus!

mooie prijs, de laatste tijd staan er ook hier op het forum heel wat gewone modulars te koop en het lijkt erop dat hoe meer er te koop komen, hoe hoger de prijs weer wordt.
was de modular een paar maanden terug nog voor 500 tot 600 te vinden, nu zie je al weer vraagprijzen van 900 of 1000 zelfs. en voor die kleine rode donderd zie je toch ook af en toe dat er gewoon weer 300 voor gevraagd wordt, terwijl die toch ook regelmatig voor 200 of 225 te koop staat...

en is niet stand-alone te gebruiken...

wat ik graag zou willen is een Micro-modular xl

De gewone micro modular, zodat je alle oude patches kunt gebruiken, maar dan met:

- meerdere in/outputs

- meer draaiknoppen

- 24bits

- opslag mogelijkheid voor bijv. 1000 patches

- usb

- etc...

- en dit alles voor een betaalbare prijs natuurlijk, iets van 500 euro... ik zeg warme broodjes!

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ik ben ervan overtuigd dat de prijzen weer gaan stijgen. Vooral de Micro blijft in de belangstelling.

Wout

op den duur misschien wel wout, maar eh, ze blijven nu gewoon te koop staan. ik denk dat veel mensen 'm wegdoen voor de G2 en dat de hoge vraagprijs die upgrade haalbaar moet maken.

Back