[????] The Forrest

Ik vind het een mooie song om de week mee te beginnen. Heel rustig en dromerig, eigenlijk heb ik nu helemaal geen zin meer om te werken :dubbel:

Zo mag je nog wel enkele songs maken. :okdan:

Altijd fijn als je hoort dat er mensen zijn die muziek maken vanuit het hart. In alle geval is het steeds goed te horen dat je weet waar je mee bezig bent.
Naar mijn mening verdient dit nummer vocals. Als je hier een mooie melodie inclusief lyrics op vind is hij "af" en heb je wat we noemen "een song"
In de huidige vorm perfect als muzak bij één of andere documentaire.
Er zijn mensen die hun brood verdienen met het schrijven van "library-muziek".
Library muziek zijn verzamel CD's, vrij van rechten die bv worden gebruikt ter ondersteuning van beeldmateriaal.
Hoe dan ook, een dikke proficiat !

Wat een geweldig idee idd om dit op een maandagmorgen te posten! :okdan:
Er is weer lekker pianospel te horen, maar ook de andere klanken zijn passend mooi.
Ik zou er geen vocals op zetten. Dat zou de zalige sfeer die er nu is maar bederven.
iig: :halleluja
Vergis ik mij, of is ie weer niet helemaal af...? :D

ik bedoel eigenlijk meer het einde, waar de piano eventjes alleen speelt maar dan een fade-out. Ik had niet echt de indruk dat dat het einde van de song was...

Ik had al zo'n moeite m'n bed uit te komen. Zit nu op m'n werk en wil weer terug.

Vergeet al je zorgen. jaaaa. Hij slaat echt aan. m'n ogen gaan hangen..

Ik vind het echt zo'n therapie sound om te brainwashen.

*vraag maar raak*:dubbel:

Thanx voor de tip!

.. de piano kan wel iets harder, maar ik geloof dat 'ie ook weer niet te overheersend moet zijn.
Ik zal er eens wat mee Xperimenteren

Heel gek, maar bij mij doettie het dus niet.

Firebird niet, IE niet.
Jammer.

zwoele..

zwoele..

heerlijke lekkere......aaaaaaahhhh wat had ik dit even nodig!!

Tof.
Chapo.

:okdan:

@fuse: ik snap het ook niet. Kun je via de link niet naar acidplanet? Of speelt de muziek niet?

@Ensemble: graag gedaan man!

:eureka: ...therapeutische werking...!

!!!!!!!!!!!!!!!!DAT noem ik nu muziek!!!!!!!!!!!!!!

ik hoorde er graag wat meer stijkers bij ....(zodat het wat "loskomt" zoals bij Conquest of Paradise)
maar los van dat ........wat een nummer........!!!!!!TOP!!!!!! :halleluja :halleluja :halleluja

Ha die Bartology de getalenteerde pianist

wat een briljante track zeg echt mijn type muziek wat ik op repeat zet

We want more.......

:okdan: :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :okdan: :D :D :D

Back