Hardcore track.. met veel zaagtanden (partycore)

Knip de raps in aparte stukjes en quantiseer de woorden totdat ze strak meelopen met de beat. Werkt al stukken prettiger :). Maakt overigens niks als ze elkaar een beetje overlappen.

Het geheel klinkt best lekker, maar ik vind de vocals behoorlijk irritant omdat ze niet synchroon lopen op de maat. En die delay op de vocals moet echt aangepast worden (kan je die niet op de maat synchroon laten lopen ipv m op miliseconden in te stellen ?).

Het nummertje heeft ook maar weinig intro vind ik. ik zou er nog iets voor plakken, een lekkere opbouw zou mooi zijn.. maar misschien was dat ook de bedoeling dat weet ik niet :)

die delay op je vocal loopt niet goed gelijk met de maat (iets te snel ofzo lijkt t) .... verder komt de vocal later als de synth en kick erbij zitten niet lekker genoeg door, misschien n compressor erover ofzo... het begin mag ook allemaal wat spannender, ik vind het wat saai wordend over komen tot de break... de break begint leuk, mag alleen wat meer effectengedoe op de achtergrond ofzo, klinkt wat kaal vind ik persoonlijk... melodietje is leuk, alleen lijkt hij zo veel op het melodietje wat je op het begin al gebruikt tot de break... ik zou het melodietje wat je voor de break gebruikt aanpassen, zo lijkt het of het te lang doorgaat op 1 ding...

verder zit het geheel op zich wel leuk in elkaar maar het doet me eerlijk gezegd niet echt veel op de een of andere manier... ik heb vetter spul van je gehoord 8o)

die sample zou ik niet proberen gelijk te laten lopen,maar een betere sample gebruiken...deze is een beetje flauw vinnik...

als je voor het tweede stuk een andere sound gebruikt,komt er al veel meer variatie in....

de klank van het geheel is wel goed......

hij gaat weer de prullenmand in.. heb er te veel achter gezeten..

dank voor de reply's

Origineel geplaatst door paul
hij gaat weer de prullenmand in.. heb er te veel achter gezeten..

dank voor de reply's

[undo] berg 'm gewoon eens op in 't mapje bij de rest van je nummers..

weggooien zou ik inderdaad ook niet zo zeer doen... op zich heb je wel een leuke basis vind ik, gewoon ff een tijdje niks mee doen idd en later nog eens naar kijken, misschien heb je dan ineens weer leuke ideeën waarmee je m weer n stuk vetter maakt ofzo :)

Back