Jan Johnson
Ingeburgerd
Hallo beste mensen,
Te gek forum hiero moet ik even zeggen. Ben Jan Jaap en ben net begonnen met muziek eigelijk,heb er helemaal zin in en ik weet zeker dat ik hier menig avondjes te vinden ben
Ik hoop echt dat ik hier al mijn vragen kan droppen en zo nu en dan jullie om advies kan vragen. Ik zie alwel dat hier veel mensen komen met genoeg know how en de tracks die ik hier hoor klinken ook zeer professioneel. Ik hoop dat het een leerzame en leuke tijd wordt.Oja aan gear heb ik niet zo ontzettend veel,ben nog een beginner. Op dit moment heb ik een nordlead staanen een akai samplertje die ik gister opgehaald heb tot me beschikking. De nordlead heb ik nu een paar weken maar wat een monster zeg!
En als ik straks me eerste track af heb ga ik ze zeker posten.
Nou dat was het dan en ik wou alleen nog de groeten doen aan Jelle die vandaag 21 is geworden.:
Als het goed is moet ie hiero ook op het forum zijn.
Nou

Te gek forum hiero moet ik even zeggen. Ben Jan Jaap en ben net begonnen met muziek eigelijk,heb er helemaal zin in en ik weet zeker dat ik hier menig avondjes te vinden ben
Ik hoop echt dat ik hier al mijn vragen kan droppen en zo nu en dan jullie om advies kan vragen. Ik zie alwel dat hier veel mensen komen met genoeg know how en de tracks die ik hier hoor klinken ook zeer professioneel. Ik hoop dat het een leerzame en leuke tijd wordt.Oja aan gear heb ik niet zo ontzettend veel,ben nog een beginner. Op dit moment heb ik een nordlead staanen een akai samplertje die ik gister opgehaald heb tot me beschikking. De nordlead heb ik nu een paar weken maar wat een monster zeg!En als ik straks me eerste track af heb ga ik ze zeker posten.
Nou dat was het dan en ik wou alleen nog de groeten doen aan Jelle die vandaag 21 is geworden.:
Als het goed is moet ie hiero ook op het forum zijn.
Nou

<[welkom!]
<-- de kapotte smiley [size=-3]die niet gerepareerd wordt.[/size]