Darkforce (a)LIVE #1 100% LIVE 4 feb

Boost303

Mono-Amine
4 Februari zal de eerste editie van Darkforce (a)LIVE plaatsvinden in de basement van Nighttown in Rotjeknor.

Darkforce (a)Live is een nieuw feest waar de muziek 100% live door artiesten uit de Nederlandse underground wordt gebracht. Verwacht dus geen dj's, MC’s en harddiskrecorders maar wel gierende (analoge) synths, overstuurde mengtafels en muziek die direct uit het hart op duistere, psychedelische en opzwepende wijze je hersens wordt ingeslingerd. Qua stijl zal de nadruk liggen op (acid)tekno en aanverwante stijlen. Interessant is dat de avond zal starten met hardelectronix/IDM en via teknoidindustral naar acid, acidtekno en hardcoretekno zal evolueren. Je kunt aan de hand van de muziek dus verwachten dat het een duistere psychedelische opzwepende avond zal worden om je hersens en lichaam eens goed aan het werk te zetten.

Darkforce (a)Live #1 wordt georganiseerd door Stichting Darkforce. Stichting Darkforce is een stichting met het doel de nonreguliere duistere opzwepende muziek te stimuleren. Dit door middel van het geven van feesten en binnenkort ook het uitbrengen van muziek.

Lineup:

23.00 / 00.00 Warmup by Nynack (Raar) Electronica ala Aphextwin op eigenzinnige manier. (Info:www.nynack.dds.nl)

00.00 / 01.00 Mono-Amine (Darkforce) Gedeeltelijk gebroken eigenzinnige duistere teknoidindustrial met hardacidinvloeden. (info: www.darkforce.nl,, www.elektroniksounds.org)

01.00 / 02.30 Brz (TDK) Rotterdamse Sprookjesachtige (acid)tekno

02.30 / 04.00 FilterFedde aka Nichiban (Moof rec) analoge acid en (acid)tekno met een vleugje hardtek.

04.00 / 05.30 Rinse (Acid Anonymous, Domination rec) (acid)tekno / Hardcoretekno
(http://www.rinse.scan-artists.org)

Visuals By VJ BL0M5t3r: Bijzonder intelligente en passende live-visuals op minimaal 2 schermen

Een prettige invulling voor de vrijdagavond dus

darkforce_@Live01_posterklein.jpg

Klinkt cool
al tijden niet meer naar de betere tekno/kraak feesten geweest.

Re: Darkforce (a)LIVE #1 100% LIVE 4 feb

Origineel geplaatst door Boost303

Darkforce (a)Live is een nieuw feest waar de muziek 100% live door artiesten uit de Nederlandse underground wordt gebracht. Qua stijl zal de nadruk liggen op (acid)tekno en aanverwante stijlen.
Lineup:

klinkt als een goeie, daar zouden wij ook wel eens een livesetje willen spelen als dat kan :D

Ik ook wel! Ik pasch hier wel tussen denk ik :)

Waar kan ik me aanmelden voor de volgende lichting¿

Ik meld me bij deze ook aan...

Ik doe zelf acid/techno/minimal, en samen met =xtrecist= doen we acid/tech(k)no/industrial/experimental.

pics en sounds op:

www.robinkampschoer.com

en

www.xtrecist.nl

=)

ok, ik zal niet meer spammen in t vervolg...
Iig tot de 4de!

=)

Heej, klinkt goed! Succes met regelen/optreden, e.d.!!

@ XTRECIST & co. : Heel erg bekend begin melodietje, maar 't zal daar best een sensatie geweest zijn, of nie? :D

Sensatie?
Reken maar ;)

=)

Origineel geplaatst door Zoidsity
Heej, klinkt goed! Succes met regelen/optreden, e.d.!!

@ XTRECIST & co. : Heel erg bekend begin melodietje, maar 't zal daar best een sensatie geweest zijn, of nie? :D

Hehehe. Jah :D

Er stonden allemaal Gabbers voor t podium, dus dacht: ga maar ff fokken }:|
Ik riep nog hard: SENSATION!

Konden ze niet echt helemaal waarderen. :P

Damn, De 29ste ben ik al in night town voor een acid feest, maar de 4de ben ik blijkbaar ook in night town :P

Vette shit...

vet !
ik ben er zeker bij

mag zelf vanavond weer eens vinyl rond laten slingeren, en rotjeknor is even te ver weg....

dessalniettemin....veel suc6 en plezier allegaar!:biertje:

Het was echt vet, alleen de laatste act ging mij wat te hardt. Voor de rest was het alles waar ik op had gehoopt. Veel gear, harde dreunen en een hoop plezier :)

Back