• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Rev500

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koediman

--<{(OoO)}>--
aangezien m'n Roland SRV3030 niet echt gewild blijkt te zijn gooi ik ook deze lekkere reverb maar in de aanbieding... 1 van de 2 moet de deur uit voordat ik weer een andere reverb kan aanschaffen dus sla je slag!

maar goed, de rev500, wie kent 'm niet?
prima geluid, simpele bediening en toch veel mogelijkheden... echt een topbakkie. vooral op drums vind ik'm echt geweldig.

te koop voor 199 euro.

plaatje:

Attachments

• rev500.jpg
    rev500.jpg
    39,3 KB · Bekeken: 44
hele fijne galm mensen!

alleen deze week zou ik weleens in kunnen gaan op een te laag bod dus ik zou zeggen, probeer het eens! als ik'm niet snel verkoop hou ik'm lekker zelf en spaar ik rustig door voor die andere bak die ik in gedachten heb.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back