Michael Jackson remix WERKT NU WEL!

lekkere mix. vocals zijn mooi geplaatst en gestretched.

Ook vind ik hem erg mooi afgemixed. :halleluja

"Goed klinkt lekker", jongen je heb talent maar stop met remixen en ga je eigen shit maken want dit kunnen heel veel mensen en misschien wel beter dan jou. Al dat geremixed STOPPEN jullie ermee gebruik je talent om nieuwe dingen te scheppen.

Ik ben zowiezo Fan van Michael jackson.

En deze track is zekers een die bij me collectie gaat.
Goed gemixed.Lekkere sound. Het is alleen wel gek om hem zo snel te horen zingen.
Maar ik vind hem goed.

De echte vindt ik alleen nog wel beter ;)

Mooi gedaan, strakke remix.

Heb alleen H-E-L-E-M-A-A-L niks met Wacko Jackson, sterker nog: heb er een beetje hekel aan (behalve de wat oudere nrs.)
Dus ja..

@Subhead: volgens mij mag iedereen dat best wel zelf weten.

Goed stukkie werk!

Misschien zit de main-vocal iets te ver terug in de mix,
maar dat is een kwestie van maximaal 2dB, en misschien
een smiley cut van +/- 3 dB in het 600-3000Hz gebied op het pad.

Voor de rest, erg goed!

Mvg.

CoolRunning

Origineel geplaatst door mikemix
Wat niks...is het je smaak niet, vind je het niet goed gedaan,
wat is niet goed gedaan?

Het is nu zoiets van : geel is beter dan groen....

Het is trouwens -ik vind- met een "d".
hehe ik vindt, twee persoonlijkheden en de een vertelt wat de ander wil zeggen.
maargoed ik vind oranje altijd nog beter dan geel. ff over je track. ik houd(t) er niet van maar vind 'm wel gaaf. erg goede structuur. leuk gedaan en plastic-neus zou 'm ook gaaf vinden. voor amerikanen is dit vernieuwend dus stuur maar op. kan michael van de royalties z'n rechtzaken betalen.

Origineel geplaatst door EmotionSpace
ff offtopic

waarom moeten mensen hem altijd pakken op zijn neus dat is vroeger al genoeg gedaan,dat tie te groot was enzo. Ik vind dat dat nu wel genoeg is geweest.

Idd, we kunnen het ook over z'n andere "correcties" hebben 8o)

Leuk gedaan :)

Wat me wel opviel is die snelle vibrato over die vocaal. is wel érg unnatural zo, en voegt wat mij betreft niks toe. of komt dat door het stretchen?? moet bekennen dat ik het origineel niet ken.

Ik heb m intussen op m'n monitors beluisterd, muziek is niet my cup of tea
maar wat me wel direct opviel is dat de kick mooi "los" staat.
Ik vind dat netjes gedaan!

Origineel geplaatst door Remmelt
Leuk gedaan :)

Wat me wel opviel is die snelle vibrato over die vocaal. is wel érg unnatural zo, en voegt wat mij betreft niks toe. of komt dat door het stretchen?? moet bekennen dat ik het origineel niet ken.

dat is inderdaad door het stretchen gebeurd

MJ is ook niet mijn ding maar moet bekennen dat de compositie en mix lekker klinkt.
En de opmerking omtrent de "losse-bass" helemaal mee eens! netjus

Vind dit goed gedaan.
Maar wat ik zo ontzettend spijtig vind is dat je en heel mooie intro hebt gebouwd maar op 00.41 zakt het als een koek in elkaar.
Door die mooie intro verwacht je DE BOM, maar dat gebeurd helaas niet ! Na die mooie intro verglijd het in een standaard
4/4 house arrangementje. Dat komt doordat het bassloopje niet energiek genoeg is.
Het string arrangement zou ik meermaals gebruiken en daar een iets agressievere disco housebass lijn ondergooien.
De mix klinkt dik ok.
Overall rating : 7/10;)

Origineel geplaatst door Remmelt
Wat me wel opviel is die snelle vibrato over die vocaal. is wel érg unnatural zo, en voegt wat mij betreft niks toe

Net wel. En ik denk niet dat het de bedoeling was om "natural" te klinken. Alleen zit het wat te rommelig. Maar das een kwestie van heel aandachtig af te werken.

Laatst gewijzigd:
anno 2009 kannie nog steeds zo mee met de rest van de hedendaagse dance :okdan:

dat wou ik even zeggen...

Tel alle goede reacties bij elkaar op en je krijgt mijn mening.
Echt goed.
Ik krijg er ook een beetje dat 1998 speedgarage-gevoel bij.
Dat probeer ik al heel lang maar is mij nog niet gelukt.
Die spacy stretch en die clubby base....
Errug lekker.

Dat detunen van twee dezelfde synhs moet ik ook maar eens proberen.

Respect voor jou... en voor Michael natuurlijk.

Back