The Long Awaited Drama

o relaxt. Ja sorry voor de domme grap. Ik zit er vol mee. Nou maar hopen dat jij de rode draad vanavond wel kunt vinden... :okdan:

jaja....

ik vind hem best vet. Ik hou wel van die drexciya achtige space, maar daar klinkt-ie eigenlijk ietwat doomie voor.... dat ene doomie sound heeft wel wat 'big babou-erigs' maar er zitten veel distorted en vandezelfde achtige teveel bijelkaar passende sounds in. Ik kan me de kritiek daarom wel voorstellen, vanwege het weinige 'contrast' knalt die beat er daarom niet echt in (wat bij mij een zeuurderige kreun teweeg brengt: uuuuhhhneeeehhh).

Ik mis eigenlijk iets helders, iets van een dauw druppel in de lente ! iets sprankelends wat hem wat contrast geeft....

Zou ik hem uitbrengen of draaien? JA! wel op een CD tussen wat te snel lichte dingen ofzo, om wat sfeer te geven en te 'breaken'... en draaien wordt dan vanzelf ook een genot ;) !

GRTZZZ

Zou je hem uitbrengen joh? Ga je gang...

hehehe, de meningen lopen lekker uiteen en er wordt al met behoorlijk vage termen over gesproken :okdan:

hoe meer meningen hoe meer vreugd!

Origineel geplaatst door G-Space
jaja....

ik vind hem best vet. Ik hou wel van die drexciya achtige space, maar daar klinkt-ie eigenlijk ietwat doomie voor.... dat ene doomie sound heeft wel wat 'big babou-erigs'

Daarom heet het nummer ook zo! The long awaited drama. Ow nee het ALAAF PIPO's hahahahahahahaha 8~ :P

Ik vind de beats wel cool, en het hele tweede gedeelte ook wel. De melodiƫn in het eerste gedeelte vind ik nogal suf.

Origineel geplaatst door Mostatic
Daarom heet het nummer ook zo! The long awaited drama. Ow nee het ALAAF PIPO's hahahahahahahaha 8~ :P

ik dacht, adhvd naam van het nr, eindelelijk eens 'wat water bij de wijn' maar het was weer geen carnavals kraker... hahahaha

maar ja samen met falafel? Dacht het niet, die carnavals kraker houden ze hier nog te goed ;)

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

ik ben de draad kwijt....

Back