andy soundsets

maarten

Stamgast
beste luitjes,

heeft iemand hier toevallig enig idee waar ik nieuwe soundbanks voor mijn andy kan krijgen??? heb al een beetje op t net zitten zoeken maar moet tot de conclussie komen dat er eigenlijk helemaal niks te vinden is (behalve op alesis website)

kan me haast niet voorstellen dat er geen andere soundsets te krijgen zijn

dus wie o wie weet er wat?????

laat maar komen

ps: had deze vraag ook al ergens anders geplaatst maar is hier misschien beter op z'n plaats

;)

las je ze gevonden hebt hoor ik het graag! maw...ik heb ze ook nog nergens gezien.

is echt klote jah!!! gewoon geen drol te vinden:confused: was ook al ff op ebay.com aan t kijken naar een andy met bijv extra soundsets maar gewoon echt niks te vinden.....

dusssss w8 nog steeds op een goeie tip:peukie:

Der zou best wel eens een degelijk Andromeda forum mogen komen. Ik vind die Code0404 en yahoo groups maar niks.

Origineel geplaatst door Toon
Der zou best wel eens een degelijk Andromeda forum mogen komen. Ik vind die Code0404 en yahoo groups maar niks.

doce404 gaat op zich wel, maar ik houd niet van die emaillijsten, vind ik gewoon niet makkelijk werken. onlangs is een nieuwe community gestart:

http://www.wohmart.com/a6/

maar veel staat daar nog niet op.

de yahoo lijst is waardeloos idd maar in code404 is nog wat activiteit, al wis ik de mails zonder te lezen. een tijdje terug ben ik nog actief geweest met twee anderen een brief aan alesis op te stellen met OS update requests/bug fixes. Ik heb toen een draft gemaakt maar die anderen zijn druk met werk enzo. en ik vind de andromeda prima zoals ie is, heb geen wensen ofzo, ja, de delays aan midi syncen zou top zijn, maar dat schijnt lastig te implementeren te zijn. de leercurve kunnen ze niet verlagen met een os update:D

wat is dat code404 dan precies?? ff gekeken op google maar kon daar niks vnden.....o jah meel me die jahoe groep dan ook ff toe ( of ff hier posten:D )

ken ze nl beide niet dus moet t maar ff bekijken........(beter iets dan niets??)

o ja nog ff iets: heb net een mail van manuel Schleis binnen waarin hij zegt zeker een complte soundset voor de andy te gaan maken maar dat dit nog even kan duren aangezien hij het schijnbaar erg druk heeft met ander zaken.......dus we wachten af!!!

@maarten

Manuel heeft dat mij ook vermeld....

hij zei ook dat de Andy AWESOME is....maar dat wisten we natuurlijk al...

Hee, das leuk!

Hee, das leuk!

Ik ga eens even kijken :eureka:

Hier een soundje van mij:

(en van de andromeda)

gemaakt met 2x pulse 2x saw 1x sine

unison x :) (geen stack)

lfo1 op vcf 1 vcf1: beetje hi-pass filter en veel lowpass, mix met vcf2 gewoon op notch.

en ff met de envelopes kutten....

Attachments

• andy5.mp3
    844,6 KB · Bekeken: 92
heee pim,

zoek eigenlijk sounds voor mijn techno trance producties....lekkere trance en techno leads/strings ed!!

zou leuk zijn als je wat weet:D

ff iets,

niet erg ontopic maar toch ook wel weer een beetje....

Ik wil die sounds van rob papen inladen maar nu heb ik mijn eigen geluidjes natuurlijk ook nog nodig.

Dus een sys-ex dump. nou volgens mij is dat gelukt ware het niet dat 1 patch ervoor zorgt dat de andromeda
blijft hangen. In de manual staat dat er iets niet klopt en dat je die opnieuw moet overschrijven ofzoiets.
Kan ik dan ook gewoon een eigen patch eroverheen gooien en dan klaar?

Ik vraag dit omdat ik nu niet weet of de sysex dump o.k. is. de file is geloof ik 275k groot.
(en die patch waardoor de andy blijft hangen staat daar ook op)

kan het kwaad?

Origineel geplaatst door Pim
Als je de soundset van Rob Papen niet goed vind, weet ik het ook niet meer. Deze is te downloaden vanaf de website van Alesis.

Op de Alesis website staan inmiddels 5 sets.
Maar die van Rob zijn verreweg het beste vind ik.
Met vlag en wimpel beter dan de presets zelf.

Er is verder bar weinig over deze synth te vinden eigenlijk.
Ben zelf op weg om een plekkie op een forum te regelen en waar evt ook files gehost kunnen worden.
Meer volgt......

Back