ook nieuw

Z

zimonsez

Guest
Hallo allemaal!
Weer iemand erbij :)

ff voorstellen, ben Simon uit Eindhoven en doe af en toe met vlagen house muziek maken en draaien. Ik ben als kleintje begonnen met het luisteren naar hardcore net als de meeste denk. Maar groter geworden met uiteidenlijk alle house stromingen. laatste tijd luister ik vooral techno en electro.

Heb vroeger wel even pianoles gehad maar daarmee kun je niet echt house muziek maken toch. Ik heb toen veel met FastrackerII geklooid maar nooit echt serieus. Sinds een tijd werk ik met Renoise (ook een tracker) en gaat al wat beter vind ik.(hoop nie dat ik de synthesize freaks of Qubasers beledig met mijn tracker software ;)) Maar inierdergeval ben ik een 1/2 jaartje geleden door dit forum er aachter gekomen dat er meer bestaat dan alleen rammen op een toetsenbord.

Dit forum heeft mij toen misschien wel bekeert :halleluja Ik heb op een dag heel impulsief,+/- een half jaartje geleden dus, een Virus C met een oxygen keyboad aangeschaft:) Zeker geen spijt van! gelukkig maar, want was nieuw ook nie echt goedkoop. En daarom heb ik na een lange tijd maar eens de stoute schoenen aan getrokken en me eergisteren aangemeld op dit forum. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo een type voor op een forum. Vooral niet met al die profesionele mensen hier. Maar ik ben zeker bereid om er meer van leren.

Ik heb voor strax bijna een RM1x gekocht en ben bezig met een Drumstation te regelen. Uiteraard van people van hiero :) Dus wie weet, ooit over een aantalr jaren kan ik met lullie mee praten :D

Ik wil iedereen van hier bedanken voor al die bergen info! Want zonder jullie was mijn hobby toch wel beperkt gebleven.

Thanx Synthfotum!:okdan:

ZimonseZ vooral zo daar gaan!

Er lopen hier ook wel een hoop amateurs zoals ik rond hoor... je moet je niet eenzaam voelen.

Welkom!! :biertje:

joepie hij is binnen! de RM1x dan *D

ik ga maar eens lekker aan de slag. wieee!

nog bedank voor het verwelkomen jullie!

"Welkom, welkom!!"
welkom.jpg

Back