[Eindhoven] Acid Wars - Thomas Heckmann

JohnnyBusca

rocket scientist
En is dat wat vanavond?

https://www.synthforum.nl/forums/calendar.php?s=&action=getinfo&eventid=271

Thomas Heckmann (live)
DJ's: Man at Arms + Dennis Siemion
Full Effect VJ Team

(za 15 januari 2005) acid techno
Aanvang: 22:00 uur Entree: € 8.00

Acid Wars zet de traditie van spetterende acid-avonden in de Effenaar voort in 2005. Het nieuwe jaar begint gelijk met een topper: Thomas Heckmann (live). Met zijn grote hit ‘Amfetamine’ en zijn label Trope recordings zette Thomas wereldwijd een legendarische sound neer. Een blauwdruk voor de techno-movement. De man met waarschijnlijk het grootste synthesizer arsenaal van Europa op zijn zolder, sleept het nodige hiervan mee naar Eindhoven voor een speciale acid set. Naast de 303's diverse analoge elektronica en percussie zet hij ook zijn eigen stem in voor een opzwepende live show. Afgelopen zomer kreeg hij hiermee op Nature One 10.000 paar voeten van de vloer. Niet te missen dus! Daarnaast ontbreken Acid Warriors Dennis Siemion aka Pumphead en Man at Arms natuurlijk niet. Ook deze editie presenteren zij weer het leukste en vetste op het grensvlak van acid en techno. Historie en het heden worden verenigd in hun prettig gestoorde DJ-sets. De Acid Wars VJ's geven de muziek gepaste repliek met hun strakke en informatieve psychedelica en natuurlijk ontbreekt de goodies-stand niet!

http://www.effenaar.nl/index-dyn.ht...ct.php?act=1077

Is het de moeite waard? Zie ik forum leden vanavond?

Re: [Eindhoven] Acid Wars - Thomas Heckmann

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Is het de moeite waard? Zie ik forum leden vanavond?

Johnny ,. met jou erbij is alles de moeite waard !
Mij ga je zien.

Re: Re: [Eindhoven] Acid Wars - Thomas Heckmann

Re: Re: [Eindhoven] Acid Wars - Thomas Heckmann

Origineel geplaatst door matt second
Johnny ,. met jou erbij is alles de moeite waard !
Mij ga je zien.
Hej, gezellig!

Ik heb wel voortaan een bril.. tis maar dat je het weet.

fuse, ga je mee?

Waarom heb ik dit niet een paar dagen eerder gelezen? :erm:

Origineel geplaatst door Hanz
Waarom heb ik dit niet een paar dagen eerder gelezen? :erm:
Ik kreeg vanmorgen een sms van iemand met een vraag of ik vanavond mee ging stampen in de effenaar. Ik had het ook niet eerder gezien.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
fuse, ga je mee?

Sorry had vanavond al wat anders. Bedrijfsreceptie. Ook gezellig maar wel anders. ;)

Hoop dat jullie het ook naar de zin hebben gehad. ;)

Ik heb me uitstekend vermaakt! Jiehoe!

Ich habe gute Machinen... mit gebracht.. ICH BRAUCHE DIE MACHINEN! :frons:

Wel apart, die Duitse invasie..

Ik heb me zeer vermaakt.. Ik wist alleen niet wie Thomas Heckmann was, dus ik had meer Acid verwacht.. Dat viel een beetje tegen dus.. Ik ben expres vorige week niet naar Technononsense gegaan omdat er dit weekend Acid Wars was..
Volgende keer dus wat meer info zoeken.. :eureka:

Ik vind het ook wel apart trouwens dat ik nooit mensen tegen kom en herken van SF.. Maar dat kan met overmatig alcoholverbruik enzo te maken hebben.. :biertje:

Back