• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

JV-880, JV-1080, MC-303, EX3200 en meer!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JV-880, J

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JV-880, J

Zo... laatste prijsaanpassing, alles wat verkocht is heb ik verwijderd en ik heb nog iets toegevoegd:

Roland JV-880 -------------- 90 euro (en voor minder gaat 'ie echt niet weg hoor!)
Roland SR-JV80-19 --------- 80 euro (per ongeluk dubbel...)
Korg 05R/W ------------------ 75 euro (en voor minder gaat 'ie echt niet weg hoor!)
Yamaha FB-01 --------------- 60 euro (nieuw in doos!)
Alesis HR-16:B ------------- 100 euro

Alles in 1 koop voor 300 euro... heb je toch meteen een leuk setje! :okdan:

Zo... laatste prijsaanpassing, alles wat verkocht is heb ik verwijderd en ik heb nog iets toegevoegd:

Roland JV-880 -------------- 90 euro (en voor minder gaat 'ie echt niet weg hoor!)
Korg 05R/W ------------------ 75 euro (en voor minder gaat 'ie echt niet weg hoor!)
Yamaha FB-01 --------------- 60 euro (nieuw in doos!)
Alesis HR-16:B ------------- 100 euro

Alles in 1 koop voor 250 euro... heb je toch meteen een leuk setje! :okdan: ;)

Laatste schop... anders blijft het restant nog maar even hier en probeer ik het over een poosje misschien nog wel een keer...

Dus... hier komt 'ie:

*** SCHOP ***

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back