cs6r/cs6x gebruiken als extern fx.

Jan Johnson

Ingeburgerd
Heb de handleiding al meerdere malen doorgelezen,word er niets wijs uit omtrend dit punt. Is het nou mogelijk om de inputs van de cs6x/r te gebruiken om een externe synth van fx te voorzien? Ik ken de phrase clips maar dit is niet mijn bedoeling. Weet iemand of het mogelijk is?

Origineel geplaatst door etaoin
Jan,

Je hebt exact 11 minuten gewacht en wordt dan al ongeduldig als niemand reageert. Geef mensen even de tijd om wakker te worden :D

Ben helaas een scherpe jongen:)

Bevindingen zijn welkom om me even weer op weg te helpen:halleluja

Origineel geplaatst door divi
dit is nu je 4de thread ofzo in een paar uur tijd waar je nu en meteen antwoord op wil... tijd om ff te chillen misschien? :erm:

Dit is toch een forum?:dj: :walker: Chillen doe je in de vakantie:z

Re: cs6r/cs6x gebruiken als extern fx.

Origineel geplaatst door Jan Johnson
Heb de handleiding al meerdere malen doorgelezen,word er niets wijs uit omtrend dit punt. Is het nou mogelijk om de inputs van de cs6x/r te gebruiken om een externe synth van fx te voorzien? Ik ken de phrase clips maar dit is niet mijn bedoeling. Weet iemand of het mogelijk is?

Misschien moet je de handleiding is andersom vasthouden ;)

Bericht door een moderator:
@ Jan Johnson: doe eens even normaal...

Re: cs6r/cs6x gebruiken als extern fx.

Origineel geplaatst door Jan Johnson

Je kan live audio invoeren via de A/D inputs en dit gebruiken als onderdeel van een Performance. (meer info op p.73)

Ik heb zelf geen CS6x/r maar ik vermoed dat je geen insert effects kan gebruiken (zoals op een Motif) op een Audio Part, enkel system effects (reverb en chorus). (meer info op p.130).

Ook interessant om te weten is dat de A/D inputs intern verder als mono worden behandeld ook al heb je een stereo signaal gebruikt. (p.11)

Het belangrijkste is dat het inderdaad mogelijk is om een een externe synth te voorzien van (system) effects.

De paginanummers verwijzen naar de engelstalige handleiding.

Back