Audio lukt niet: Synth > Wami > Cubase

RedTitan

wordt ooit nog eens Josti
Ik heb net een Wami en wat synths. En dat moois wil ik allemaal op elkaar aansluiten om mooie muziek te maken. Nu is het zo dat de midiroute Cubase > MIDI interface > synth ok werkt, maar ik krijg het audiogedeelte niet goed van synth > wami > cubase. Wat ik ook probeer aan instellingen, zowel in Cubase als in het Wamipaneeltje; het lukt niet.

Even iets meer info over mijn sys:

Ik heb de Wami 192L, en daarnaast heb ik een Audigy2 ZS. In Cubase kan ik zonder problemen de Wami aansturen, en als ik op het monitor knopje druk in het Wami software paneel, hoor ik de inputs van de synth.

Nu mijn concrete vraag; Moet ik Cubase nog een of meerdere bussen aanmaken, zodat ik de audio inputs kan opnemen en monitoren tegelijk in Cubase? Ik tast helemaal in het duister ;{

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk genoeg is! Het is vast iets simpels, maar ik zie het echt over het hoofd.... Help!

Niemand die me een endje op weg wil helpen? *zet puppy-oogjes in (niet van mijzelf)*

je zult idd asio inputs moeten aanmaken in cubase. Maar ik weet verder niet hoe je wami software mixer werkt. Je moet je inputs routen naar een asio kanaal. dat kanaal moet vervolgens ook in cubase bestaan. Hoppakee t werkt :okdan:

T zou toch in de manual moeten staan, geldt overigens ook voor cubase;)

Back