he, ik hou erg van een hardcore-stoempert op z'n tijd...nice... 't begin vind ik vet omdat er van die ranzige industrial-mechanical-mayhem-alles mag-kapot-sounds in zitten. die kick die je af en toe even extra overstuurd is doeltreffend en dan ga ik niet zeuren over het feit dat dat vaker wordt gedaan.
maar dat "typische" melodie-lijntje(die string-achtige dinges) vind ik afbreuk doen aan je vette basis. die zou ik er dus echt wel uitsmijten en vervangen door nog zo'n ranzig gebeuren (waar je mee begint) zodat je wat boven 't (hardcore-)maaiveld uit gaat steken.ik vind trouwens wel dat je de nodige power te pakken hebt..goeie zaak dus.
ik vraag me alleen altijd af waarom die hardcore altijd van die directe agressieve thema's heeft. 't kan toch ook wel wat subtieler(=sinister/spannender)? ...whaaah..time to die...pfff je track blijft toch ook wel overeind zonder die ongein? ik vind 't altijd zo opgeschoten klinken en 't heeft niet echt een meerwaarde, ik zou een sample zoeken die meer zo'n boodschap heeft van "ja je gaat eraan maar ik ga 't je niet direct vertellen en waarschijnlijk merk je te laat waar ik 't over heb.."