• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

.:[-=>Effecten te koop!<=-]:.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

C738

Meubilair
Ongebruikt hangen in mijn rack de volgende FX:

Alesis quadraverb met PLUS upgrade:
Modulaire multiFX processor met de volgende effecten aan boord:
-reverb
-equalizer met verschillende modes
-flanger
-pitchshifter
-delay / echo
-eenvoudige sample optie (zelf nog nooit gebruikt)

Deze effecten kun je per achter elkaar schakelen in 1 effect programma. Wat deze effectprocessor VET maakt is dat je 8 parameters via midi aan kunt sturen. Dus je kan je flangersnelheid, equalizer, hoeveelheid reverb etc etc realtime aanpassen. Manual en adapter zitten hier bij.

Behringer Ultrafex II:
-Stereobeeld verbreder
-Laag / hoog enhancer

Door de ultrafex II klinkt je mix veel dieper en frisser en ook het stereobeeld kan aangepast worden. Resultaat: Een mooie volle brede eindsound.

Samen voor 200 euro.
Losse verkoop: 150 euro voor de quadraverb en 60 voor de ultrafex
Verzenden en verpakken is voor mijn rekening!

Een beller is sneller: 06 1545 1974

-Robin-

Prijsverlaging!

samen voor 190, quadraverb voor 145, Ultrafex II voor 55.

-C-

Geen prijsverlaging, wel een subtiel schopje.

Ik wil ook wel ruilen, beide apparaten tegen een FM synth. Het liefst een compact machientje, geen DX200 svp(ik heb het niet zo op grooveboxen).
Een obscure polyfone analoge racksynth is ook welkom :).

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back