tracls frank-t

Frank-T

gitarist songwriter
Hello!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik heb mijn songs onlangs geupload bij 7161.com

Als je op de onderstaande link klikt kom je er gelijk (hoop ik?)

Als het niet lukt ga dan gewoon naar de site en search for FRANK-T

De voorlopige versie van "dancing" staat er ook (zie "Track Frank-T")

Keep the music in your life!!!!!!

deze link:

songs Frank-t

Hmmmm vind dit wel heel erg gelikt klinken allemaal....samplecd's ?? Als dit niet het geval is :okdan:
Had trouwens ook een trancetrack verwacht wat gelukkig niet het geval was ;)

HEY!! thanks voor je comment

drums komen uit de sampler.....Wie doet dat niet niet? iedereen toch ...De loops zijn zelf ge-edit (veel werk )

Voor de rest: Puur handwerk, programmeren/ inspelen teksten schrijven...gitaar partijen inspelen en editen, naar de sampler sturen
Handwerk, m.b.v. Cubase natuurlijk
bloed zweet en tranen af en toe maar ja dat hoort erbij hé?

Kun je me vertellen wat je van Loops gebruikt en wat je wel zelf inspeelt ?
Raar dat er trouwens verder niemand reageerd..

Hay

is dit nou dat stukie wat je eerst in mono liet horen,
een tijdje geleden.

o nou zijn het 4 stukies, leuke disco funk, die eerste klinkt een beetje galmerig, mischien iets minder reverb ofzo

het zijn gezelige liedjes, niet verkeerd ,neem de tijd om het lekker af te mixen

Greetz Turtel _-/8D\-_

Origineel geplaatst door Kevin
Kun je me vertellen wat je van Loops gebruikt en wat je wel zelf inspeelt ?
Raar dat er trouwens verder niemand reageerd..

Hoi Kevin...Bedankt voor je reactie

de loops: ik edit ze o.a met soundforce, stel je vindt twee loops leuk...met soundforce zorg je dat ze de zelfe bpm krijgen
en dan mix je ze over elkaar...om te kijken of het klinkt...In het geval dat het lekker klinkt...jaag ik ze naar mijn AKAI S-1100
(even reclame voor de oude GEAR ) Via de ind.iv outputs gaan ze naar mijn mixer ..
dit is wel heel beknopt hoor!de praktijk wijst uit dat het uurtjes kan duren eer je iets leukt hebt...
Dus het zijn Geen kant-en klare loops...
Voor de rest is het echt inspelen hoor...Gitaartjes de hardware synths ect ect....
De zang partijen is ook zoeken zoeken zoeken melodiien teksten ect ect..
100% inspanning 15% rendement..
en het afmixen is weer een ander verhaal

Ik hoop dat je hier iets aan hebt....

Waarom er niemand reageert? tja ik weet het niet, geen interesse ofzo

Ok tot weder contact...

En TriGG, bedankt voor je attentheid om de directe links te plaatsen

Frank-t

Bij mij werken de links wel hoor.

Mijn soort muziek is het alleen niet (maar ik zal toch maar reageren, voor je depressief wordt ;) ). Ik ben niet zo into dit soort disco-funk. Even kijken of ik technisch nog iets op te merken heb dan...

Nou ja, het klinkt in ieder geval wel strak allemaal. Je hebt echt gelet op de details, netjes geproduced ook; niets op aan te merken! Nou ja, bijna niets: de drums zitten misschien een beetje ver naar voren. Maar vooral: ik vind het wél erg clean klinken. Het wordt een beetje futloos/energieloos nu. Kan het niet nét iets rauwer? Dat het nog een beetje een edge heeft?

Back