smartcards > 32mb voor cs6x?

snitch

°⧭°
volgends de handleiding van de yamaha cs6x kun je smartcards groter dan 32mb (t/m 128mb) gebruiken mits ze voldoen aan de "SSFDC-standaard".

heeft iemand hier ervaring(en) mee? zo ja: welk merk/type kaart heb je (waar?) aangeschaft?

Je kunt gewoon 'standaard' Smartmedia kaartjes (3.3Volt) gebruiken in je CS6. :)
(zet ik er SD neer met m'n duffe kop.... aangepast!)

Laatst gewijzigd:
Ik dacht dat de S30, S80 en CS6x "gelimiteerd" waren tot 3.3v kaartjes. Die zijn er tot 128 mb van verschillende merken. Ik heb zelf 32mb kaartjes van Transcend en die werken probleemloos in mijn S30.

Ik koop ze via www.interngeheugen.com

Ik gebruik in mijn CS6x ook SmartMedia kaartjes (8, 16, 32 en 128 Mb).
Doen het allemaal zonder problemen.....

Re: smartcards > 32mb voor cs6x?

Origineel geplaatst door snitch
volgends de handleiding van de yamaha cs6x kun je smartcards groter dan 32mb (t/m 128mb) gebruiken mits ze voldoen aan de "SSFDC-standaard".

heeft iemand hier ervaring(en) mee? zo ja: welk merk/type kaart heb je (waar?) aangeschaft?

De smartmedia kaarten met 3.3V zijn de meest voorkomende kaarten die je in de meeste winkels aantreft. Roland gebruikte bv. 5V smartmedia kaarten voor o.a. de JX-305 en die zijn erg schaars en vrij duur.

Je zal voor je CS6x dus geen probleem hebben om een smartmedia kaart te vinden. Zelf gebruik ik 128 Mb kaartjes van Dan-Elec en Sandisk.

Back